Web Analytics
Jump to content

NGD - LTD EC-1000VHB

sagi

Recommended Posts

Min første med Les Paul-kropp :o Heldigvis har den passive Seymour Duncans (JB og 59) istedenfor aktive EMG'er. Spent på om den faller i smak eller om den blir byttet i nok en superstrat av noe slag. Har en god følelse :)

Fikk med en Laney Cub 8, 5-watts røramp til hjemmebruk. Må spiller så høyt at jeg plager naboene for å få den til å vrenge skikkelig :D

Edit: Oppdatert med riktig modellbetegnelsen - http://www.espguitars.com/esp2006/guitars_deluxe.html

post-7136-0-61624800-1370463746_thumb.jp

Edited by sagi

Da har den vært gjennom sin første bandøving med meg. Feit lyd, herlig hals og god sustain :D

For å pirke så savner jeg utskjæringen superstrat'er som regel har for underarmen.

Underarmen blir liggende å gnage på kanten av kroppen, men det er kanskje bare en teknikk og vanesak.

Heldigvis har den utskjæring for mage :P

Savner også bedre tilgang til de øverste båndene, men er ikke så ofte der oppe og roter det til.

Har snusa litt på de der sjøl, men at den har 24 bånd og 25,5" skala ( correct me if im wrong ) blir lissom ikke riktig for meg.. Men har hørt 1000 serien til ltd skal være gode gitarer! Grattis!