Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

atter en gibson-signatur


Straymond

Anbefalte innlegg

Hvis en gitarist som halvparten på et GITARforum ikke vet hvem er, kan man vel ikke kalle ham en legende? Fyren spiller beintøft, det er ikke det, men ærlig talt.

Når det er sagt, hadde jeg ikke kjøpt en LP med det utseendet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, spør vi hvem David Gilmour, Eric Johnson eller Jimmy Paige er, så vet de helt sikkert ikke hvem det er heller, siden det bare er djentheads og fusion-kjerringer her. Idioter!

Eller... Vent...

On topic: Meh, bryr meg ikke. Vil de gi den ut, gønn på. De har IMO solgt ting som ser verre ut tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, spør vi hvem David Gilmour, Eric Johnson eller Jimmy Paige er, så vet de helt sikkert ikke hvem det er heller, siden det bare er djentheads og fusion-kjerringer her. Idioter!

Jeg må innrømme at jeg ikke vet om noen jazzgitar-legender eller noen andre enn Brad Paisley innenfor country. Regner med det samme gjelder for de som ikke hører på punk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke vet om noen jazzgitar-legender eller noen andre enn Brad Paisley innenfor country. Regner med det samme gjelder for de som ikke hører på punk :)

Tror nok dette er symptomatisk, man kjenner nok hovedsaklig til gitarister innenfor de stilartene man hører mest på, med unntak av de virkelige store øksetraktørene.

Hadde jeg måttet nevne fem punkgitarister og det stod om livet, så måtte jeg nok ha tatt til takke med ermeløs dress og steincaps, gitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.