Straymond 5 581 Skrevet Mai 28, 2013 er det bare meg som syns at gibson har gått fra å være sig-produsent til et fåtall mennesker til å presentere 3 i året? denne gangen så er det visst Sully Erna fra Godsmack som fortjener en egen signatur. med en revolusjonerende.... innebygd... flanger... http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-USA/Sully-Erna-Les-Paul-Studio.aspx Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Aphelion 3 076 Skrevet Mai 28, 2013 Mye rare folk som får signaturmodeller. Mens legender som Mike Ness blir oversett... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Ruck Fussia 10 Skrevet Mai 28, 2013 Mye rare folk som får signaturmodeller. Mens legender som Mike Ness blir oversett...Amen! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
condemned 173 Skrevet Mai 28, 2013 Haha, høl i huet! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
creasedjff 4 Skrevet Mai 28, 2013 Vell de lager bare mer og mer signatur gitarer.... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Heilage 1 504 Skrevet Mai 28, 2013 Fæl gitar, og de begynner å ta av med signaturene nå synes jeg. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
umy 9 Skrevet Mai 28, 2013 kommentar #3 sier det best: "What an abortion of an instrument." Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Audun 2 364 Skrevet Mai 28, 2013 Mike Ness legende? Ja vel...Ang. nevnte signatur-modell, gidder jeg ikke å si mer enn at jeg IKKE skal ha en... 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Aphelion 3 076 Skrevet Mai 28, 2013 Mike Ness legende? Ja vel...Ang. nevnte signatur-modell, gidder jeg ikke å si mer enn at jeg IKKE skal ha en...Kanskje ikke helt på statusnivå med Keef og gutta, men han i forhold til alle disse jyplingene som får signaturgitarer så har han faktisk gjort seg fortjent til en! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
condemned 173 Skrevet Mai 28, 2013 Hvem er egentlig Mike Ness? 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rødvin 337 Skrevet Mai 28, 2013 Gibson tenker vel først og fremst penger og potensielt salg, så da er det mer naturlig at en fra et band som har solgt et titalls antall millioner plater får en signaturgitar fremfor Mike Ness. Tror jeg. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Straymond 5 581 Skrevet Mai 28, 2013 Hvem er egentlig Mike Ness?Han fra social distortion om jeg ikke husker helt feil. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ErlendB 295 Skrevet Mai 28, 2013 Måtte jo nesten sjekke ut Godsmack. Har aldri hørt noe på det, så ga det en sjanse.Kjipe riff med nu-metal-lyd på trommene, og en helt gjennomsnittlig vokalist. Hvorfor er (evt var) Godsmack så populært? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Aphelion 3 076 Skrevet Mai 28, 2013 Gibson tenker vel først og fremst penger og potensielt salg, så da er det mer naturlig at en fra et band som har solgt et titalls antall millioner plater får en signaturgitar fremfor Mike Ness. Tror jeg. Som f.eks. Grace Potter fra The Nocturnals? Har jeg aldri hørt om ass. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rødvin 337 Skrevet Mai 28, 2013 Hun har sikkert solgt en drøss med album i USA, uten at jeg vet Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider