Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Over The Weekend - Instrumental


ErlendB

Anbefalte innlegg

En kjapp instrumental komponert og tatt opp i dag. Håper dere liker det!

EDIT: Skriver litt mer info.

Devin Townsend er en artist som har fasinert meg den siste uka, og jeg hadde også lyst til å lage en "wall of sound"-låt. Noen ganger er det så mye som skjer her, at man ikke klarer å skille på ting, men allikevel er det harmonisk. Har lyst til å prøve å kjøre litt vokaler over, men jeg vet ikke om jeg kan synge eller ikke...

Som følge av inspirasjonen min så har jeg tunet ESP-en i open C-tuning. Jææææskla artig tuning som alle burde prøve!

Slenger med video for dere som har lyst til å se på (så slipper dere å gå INN på soundcloud):

https://www.youtube.com/watch?v=XSEBQ4LY5Gw&feature=youtu.be

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er stor, Erlend!
Jeg fatter ikke hvor du tar det fra, men du er en kreativ satan!

Det som imponerer meg mest (tatt i betraktning at jeg vet hvor jævla syk du er på gitar), er at du er så mongoloid god på å komponere trommer!

Jeg får seriøst boner av dette! Digger måten du bruker slide på, og hele greia er liksom helt konge!

Bedre enn salmiakk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er stor, Erlend!

Jeg fatter ikke hvor du tar det fra, men du er en kreativ satan!

Det som imponerer meg mest (tatt i betraktning at jeg vet hvor jævla syk du er på gitar), er at du er så mongoloid god på å komponere trommer!

Jeg får seriøst boner av dette! Digger måten du bruker slide på, og hele greia er liksom helt konge!

Bedre enn salmiakk!

Tusen takk for hyggelig kommentar, mann!

Trommene begynner å bli bra. Veldig fornøyd med selve trommelyden jeg bruker nå også! Før så skrev jeg trommene mens jeg spilte inn, og når jeg var ferdig med gitaren så var jeg ferdig med alt. Nå så går jeg over og hører hvor trommene kunne vært kulere o.l., det gjør det mye kulere. Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.