Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

BRJ-saken


Straymond

Anbefalte innlegg

er det fler enn meg som følger denne saken?

det siste jeg hørte var at han nå er tilbake i arbeid (om han er friskmeldt fra å ha vært innlagt, eller i det hele tatt har vært innlagt er en annen sak).

han har GANSKE mange sinna mailer å svare på, for ikke å snakke om at han burde jo bo i verkstedet sitt når for å ta igjen det tapte.

OM han har gått på en smell så ønsker jeg han selvsagt det beste, men samtidig en kjip situasjon for de har bestillinger inne.

til dere som evt vil sette dere inn i saken:

http://www.sevenstring.org/forum/luthiery-modifications-customizations/138377-brj-black-friday-thread-only-updates-customers-ad-free.html

Endret av Straymond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse folk som har betalt for gitarer de ikke har fått.

Rett og slett.

Bernie tok på seg ganske mange bestillinger og forsvant plutselig.

Svarte på null mailer over lengre tid.

Plutselig så skrev frua på facebooken hans at han hadde blitt innlagt på psykiatrisk med forbud om å ha kontakt med omverdenen.

Noe som vanskelig skal la seg gjøre om han ikke ble tvangsinnlagt.

Såvidt jeg har skjønt så er det ganske mange titalls tusen dollar som han nå har tatt imot men ikke levert varer for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske lei denne saken nå, og har for lengst solgt meg ut av kaoset.

Bernie klarer ikke håndtere situasjonen hverken på den ene eller andre måten, alt svikter, det være seg logistikk, kommunikasjon, kvalitet og generell rasjonell oppførsel.

At mannen har vært innlagt, har en bipolar lidelse og skal ha forsøkt å ta livet sitt hjelper ikke stort, enkelte tror fortsatt at dette skal løse seg.

Folk vil bedras..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti det samme flere ganger i andre kretser i USA, i utgangspunktet solide folk man trodde man kunne stole som gjorde customjobber som plutselig forsvant med både penger og varer. I det ene tilfellet var det snakk om varer for flere hundre tusen, både nye varer som ikke var levert og ting som var levert inn for customisering. Tapte sjøl noen kroner der da det var et felles forumprosjekt lignende GN-gitarprosjektet som skulle leveres. Triste saker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.