Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! (AKA Umulig å lese til eksamen)


UglyCasanova

Anbefalte innlegg

Ny baby. Hun låter som en drøm. I min mening høres og føles den langt mer ut som en 50s tele enn de Fender reproduserer nå til dags. Holder de søteste toner så lenge og klart. Utrolig twang i bridge pickupen og en sval varme i neck pickupsen. Feit C-shape 1 piece neck for mine lange fingre. Prøvde sikkert 20-30 telecastere rundt om i Oslo sentrum, men det var denne jeg ble sittende og tenke på utover natten. Ble lite søvn og tidlig opp for å sikre meg den. Er utrolig fornøyd, den komplementerer spillestilen min så godt som perfekt. Blir noen flotte år fremover på oss, bare jeg klarer å sikre vår fremtid ved å la være å spille på den hvert femte minutt og fokusere på eksamen!

Model: RS Guitarworks Old Friend Slab "Real '54"
Color: Butterscotch blonde
Body: Ash
Neck: One piece maple
Neck shape: Real '54
Radius: 7.25"
Pickups: Lindy Farlin Handwound 54 set
Electronics: RS Superpot, CTS audio tone,
CRL Switch, Switchcraft jack and luxe/RS cap
Bridge: Glendale/RS with brass RS saddles
Tuners: Tonepros Klusons
Hardware: Aged nickle

IMG_1530.jpg

IMG_1531.jpg
IMG_1534.jpg
IMG_1536.jpg
IMG_1538.jpg
IMG_1541.jpg
IMG_1542.jpg
IMG_1546.jpg
IMG_1547.jpg
IMG_1549.jpg
IMG_1529.jpg

Endret av proffloff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, beklager så mye Kossoff, men hun snakket til meg i det øyeblikket jeg kom inn døren. Hun overtalte meg med det samme, og er det én ting jeg har lært om damer så er det å ikke tale de imot!

Har klart å la være å spille på den (eller, kanskje en halvtime om dagen). Én uke med eksamener igjen nå, så er timeplanen blank og dama drar på ferie. Da skal det spilles dag ut og dag inn :D




RalphDarwin, on 23 May 2013 - 02:51, said:

Bytte mot J5 telecasteren og Ghostrideren? hahaha neida=) Gratulerer med kjempekul gitar!

Haha, klart det ;):P

Endret av proffloff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.