Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker bassit til hjemmestudioprosjekt i Tønsberg


Stormshadow2k

Anbefalte innlegg

Hoi!

Jeg har funnet ut at jeg må få inn nye kreative krefter i hjemmestudioprosjektet mitt. Har et helt album klart, og store deler av album nr. 2.

Musikken ligger i progressiv metall gata, men her bør man ha et åpent sinn. Dersom vi finner tonen og dette høres ut som noe du kunne tenke deg å bidra på, er jeg selvsagt åpen for nye tolkninger og kreative innspill på låtene (men forbeholder meg retten til å slenge ut VETO i øst og vest, hehe)

Inspirert av TOOL, nyere Enslaved, Opeth, Mastodon, Old Man's Child. Brorparten er i drop-D, men et par tre spor er i drop-A på 7-strenger.

Selv spiller jeg gitar i og lager låter til bandet "Nan Madol" fra Tønsberg, men jeg har langt mer musikk i kroppen enn det jeg får utløp for der. Derav denne forespørselen. For alt jeg vet finner vi virkelig tonen (tog du han) og lager et band til!

Jeg har hjemmestudio i kjeller'n med Pro Tools 8.04. Spiller inn bass via DI-utgangen på en Ashdown Evo III forsterker, har en Yamaha BB 424 gitar stående. Dersom du kan bidra med noe annet er det bare å kjøre på.

Har DU lyst til å utvide bekjentskapen i Tønsbergs musikkmiljø? Send en e-post til cristoffer *punktum* iversen *snabel-A* gmail *punktum* com så sender jeg over en link til musikken på soundcloud. Du lytter og sender en tilbakemelding om dette høres interessant ut. Så tar vi det derfra.

Edit: Trykkleifs

Cris

Endret av Stormshadow2k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.