Web Analytics
Jump to content

Gitarkasse til Hagström Dalarna Grand Auditorium CE

Olavsen

Recommended Posts

Hei!

Eg har nylig kjøpt meg gitar, men ingen gitarkasse..

Gitaren eg har kjøpt er ein Hagström Dalarna Grand Auditorium CE og lurer på om nokon veit om ein gitarkasse som passer?

Tenker i utgangspunktet på hardcase, men ein skikkelig "gig bag" er og ein moglegheit.

Er ganske langt unna gitaren min, så kan ikkje ta mål av den (heh..)

Gitaren:

http://www.hagstromguitars.eu/index.php?option=com_zoo&task=item&item_id=119&category_id=12&Itemid=16

• 4 weeks later...

Dette har egentlig ingenting med tråden å gjøre, men jeg ante ikke at Hagstrøm laget akustiske, og de var skikkelig kule! Forøvrig ser størrelsene på gitarene ganske standard ut, jeg vil anbefale deg å gå for en god, godt polstret gig bag, da det er enklere å ha med å gjøre. Dersom du fortsatt vil ha hardcase, er det nok mange å velge fra. Dersom du har mulighet kan du sikkert stikke innom en gitarbutikk og prøve et par.

Dette har egentlig ingenting med tråden å gjøre, men jeg ante ikke at Hagstrøm laget akustiske, og de var skikkelig kule! Forøvrig ser størrelsene på gitarene ganske standard ut, jeg vil anbefale deg å gå for en god, godt polstret gig bag, da det er enklere å ha med å gjøre. Dersom du fortsatt vil ha hardcase, er det nok mange å velge fra. Dersom du har mulighet kan du sikkert stikke innom en gitarbutikk og prøve et par.

Skikkelig fornøyd med gitaren, så løp og kjøp! :P

Gitarkassen eg endte opp med var forøvrig: http://www.sound1.com/portal/asp/produktdetalj1.asp?Produkt_ID=1012