Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarkasse til Hagström Dalarna Grand Auditorium CE


Olavsen

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har nylig kjøpt meg gitar, men ingen gitarkasse..

Gitaren eg har kjøpt er ein Hagström Dalarna Grand Auditorium CE og lurer på om nokon veit om ein gitarkasse som passer?

Tenker i utgangspunktet på hardcase, men ein skikkelig "gig bag" er og ein moglegheit.

Er ganske langt unna gitaren min, så kan ikkje ta mål av den (heh..)

Gitaren:

http://www.hagstromguitars.eu/index.php?option=com_zoo&task=item&item_id=119&category_id=12&Itemid=16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Dette har egentlig ingenting med tråden å gjøre, men jeg ante ikke at Hagstrøm laget akustiske, og de var skikkelig kule! Forøvrig ser størrelsene på gitarene ganske standard ut, jeg vil anbefale deg å gå for en god, godt polstret gig bag, da det er enklere å ha med å gjøre. Dersom du fortsatt vil ha hardcase, er det nok mange å velge fra. Dersom du har mulighet kan du sikkert stikke innom en gitarbutikk og prøve et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har egentlig ingenting med tråden å gjøre, men jeg ante ikke at Hagstrøm laget akustiske, og de var skikkelig kule! Forøvrig ser størrelsene på gitarene ganske standard ut, jeg vil anbefale deg å gå for en god, godt polstret gig bag, da det er enklere å ha med å gjøre. Dersom du fortsatt vil ha hardcase, er det nok mange å velge fra. Dersom du har mulighet kan du sikkert stikke innom en gitarbutikk og prøve et par.

Skikkelig fornøyd med gitaren, så løp og kjøp! :P

Gitarkassen eg endte opp med var forøvrig: http://www.sound1.com/portal/asp/produktdetalj1.asp?Produkt_ID=1012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.