Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen dager


putz

Anbefalte innlegg

går alt i dass... ingenting funker.. klarer nesten ikke spille noe som helst.. noen andre her som også føler det sånn eller?? og så går det en dag, så funker alt bra igjen.. så kødder det seg til.. så funker det..

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en vanvittig dag sist lørdag, da klarte jeg seriøst å spille hva jeg ville. Til og med de sinnsyke øvelsene til G.Govan i GT.

Livet var herlig helt til søndag, da gikk det ikke i hele tatt.

Hvorfor det er sånn har jeg ikke peiling på.

Men har funnet ut at det hjelper f.eks å se på G3 før man begynner å spille gitar, tror det funker som en fin inspirasjonskilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp gode og dårlige gitardager... det er nærmest en vitenskap. Personlig føler jeg nok at de dårligere dagene kommer oftere når jeg er slapp med øvinga, men så hender det også at jeg får en superdag midt inne i en fase der jeg ikke har øvd noe særlig og.... Verden er syk, gal og spesiell :wink:

Det tidligere bandet til en kamerat av meg spilte inn en demo for et par år siden, og da fikk han en dårlig bassdag midt oppi det hele... gitaristen måtte spille det vanskligste den dagen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.