Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TESSERACT - Altered State ute på YouTube...


Knewt

Anbefalte innlegg

Tesseract sitt nye album er lagt ut på YouTube i sin helhet. Har ikke kommet gjennom alt, men så langt høres det bra ut.

EDIT: Har hørt gjennom første delen. Litt småkjedelig, mest på grunn av vokalen. Savner en scream eller growl-vokal som bryter opp med clean-vokalen. Vokalisten er veldig flink, men jeg likte veldig godt på Concealing Fate at de hadde en annen type vokal som brøyt opp litt med clean-vokalen.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ^_^ Sorry da.

Jeg har straks hørt gjennom, og syns det er veldig mye bra, men jeg savner noe. Jeg tror litt growls og/eller screams inni mellom hadde gjort dette til det mesterverket det nesten er.

Ashe growler eller screamer ikke, og har heller ingen intensjon om å lære seg det. Personlig synes jeg det er voldsomt forfriskende å høre et progressivt metallband med 7-strenger som IKKE growler.

Forguder jo "One", men det er ikke pga. skrikene til Dan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episk album! Kjørt gjennom det en to tre ganger nå. Blir bare bedre. Digger at de har fått en sax inn i lydbildet også, selv om det smerter meg å si at dette var min første assosiasjon (Brain-error hos meg...):
saxguy.gif

Endret av Gneiss
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.