Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pro-Establishmentpønk i Oslo?


SondreSoll

Anbefalte innlegg

Har du sett deg lei av krampeaktige blitzere som syter og klager om dyrevelferd og 9-4 livet? Vil du slå et slag for handlingsregelen og sunn balanse mellom privat og offentlig sektor? Føler du at pønkens tradisjonelle samfunnskritikk heller burde erstattes av samfunnshyllest? Har du en drøm om å være med på å starte opp Norges første pro-establishment pønkband? Og sist, men ikke minst synes du at Norge er et veldig OK land å bo i?

Jeg er eksilnordlending som bor i Oslo og liker å tro at jeg trakterer bassgitaren fra middels dårlig til helt ok og er på utkikk etter folk (helst i alderen 18-23) å spille med. Jeg liker å spille i lite selvhøytidelige band med litt satiriske tekster. Tidligere har jeg spilt i et lignende konseptpønkband (da med nordnorsk separatisme som tema).

Jeg spiller for å ha det artig ikke for å erobre verden og er derfor på utkikk etter personer som ser på musikk som en kul hobby ikke så mye annet. Derfor er det ikke nødvendigvis dyktige musikere jeg vil spille med, altså spilleglede over gitaronani.

Konseptet kan bli artig både som en finger i trynet på diverse politikere og på selvhøytidelige blitzere. I tillegg kan dette bli en enestående mulighet til å skrive låter med navn som ”Trygg Styring”, ”Hva skulle vi gjort uten handlingsreglen” og ”Tja til oljeboring i Nord”.

Endret av SondreSoll
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett deg lei av krampeaktige blitzere som syter og klager om dyrevelferd og 9-4 livet? Vil du slå et slag for handlingsregelen og sunn balanse mellom privat og offentlig sektor? Føler du at pønkens tradisjonelle samfunnskritikk heller burde erstattes av samfunnshyllest? Har du en drøm om å være med på å starte opp Norges første pro-establishment pønkband? Og sist, men ikke minst synes du at Norge er et veldig OK land å bo i?

Jeg er eksilnordlending som bor i Oslo og liker å tro at jeg trakterer bassgitaren fra middels dårlig til helt ok og er på utkikk etter folk (helst i alderen 18-23) å spille med. Jeg liker å spille i lite selvhøytidelige band med litt satiriske tekster. Tidligere har jeg spilt i et lignende konseptpønkband (da med nordnorsk separatisme som tema).

Jeg spiller for å ha det artig ikke for å erobre verden og er derfor på utkikk etter personer som ser på musikk som en kul hobby ikke så mye annet. Derfor er det ikke nødvendigvis dyktige musikere jeg vil spille med, altså spilleglede over gitaronani.

Konseptet kan bli artig både som en finger i trynet på diverse politikere og på selvhøytidelige blitzere. I tillegg kan dette bli en enestående mulighet til å skrive låter med navn som ”Trygg Styring”, ”Hva skulle vi gjort uten handlingsreglen” og ”Tja til oljeboring i Nord”.

Hvor gammel er du? Har du flere medlemmer tilgjengelig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 år og har bodd i Oslo siden Juli i fjor. Gitaristen som jeg har spilt med tidligere har desverre bestemt seg for å flytte tilbake til Tromsø til høsten så da er jeg på bar bakke med tanke på medlemmer (har dog to kompiser som kan være aktuelle til å ta seg av ropingen og skrikingen). Håper derfor på å treffe nye folk å spille med. Sjøl stiller jeg med veldig grunnleggende bassferdigheter, godt humør og innføring i både handlingsreglen og oljeborringspørsmålet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig å prøvd å fått til noe. Men vi er kanskje for gamle? :D 24 og 25 år.

Vi er per dags dato kun vokal og gitar. (muligens trommer også). Hadde sett for oss å kun ha en gitar, evt at vokalisten spiller på noen få låter det trengs.

Det er i gata punk, hard punk. Tekster på norsk. Skriver du tekster også eller? Har noen inspillinger og demoer du kunne hørt på, hvis det var interessant. Vi har øvingslokale i oslo sentrum hvor vi spiller i mere etablerte band som gjør en del spillejobber rundt om.

Send gjerne en PM! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.