Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Digitech Whammy II


Anbefalte innlegg

Jeg har lagret Whammy II som søk på eBay, så jeg får mail hver gang noen legger ut en for salgs. De går ofte for rundt 200 dollar, men jeg ser at noen plutselig går for opp mot 300 uten at jeg vet hvorfor. Jeg leter kun etter en i original emballasje, så jeg er nok dessverre ikke interessert i din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Rødvin

Har selvsagt sjekket ebay : )

Prisene varierer og pleier som du vet å ligge mellom 200-400 USD avhengig av tilstand osv...

Desverre tilhører ebaypriser en annen kategori enn hva man betaler her hjemme. Som regel blir gjenstander fra "over there" litt dyrere på veien hjem.

Litt avhengig av omstendighetene må man se opp og ta høyde for Frakt, Forsikring, Toll, Mva. Da blir prisen somregel en annen. Men det vet vi jo allerede : )

@Audun

Takk for flyttingen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel kan man vel ta dollarprisen og gange med 10 for å få en reell norsk pris når alle avgifter er medregnet

Jupp! Er jo det norske forhandlere gjør også. Hvis en sak koster $100 i USA, så koster den ca en tusing på det norske markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.