Web Analytics
Jump to content

RIP Jeff Hanneman

mrj

Recommended Posts

Slayer is devastated to inform that their bandmate and brother, Jeff Hanneman, passed away at about 11AM this morning near his Southern California home. Hanneman was in an area hospital when he suffered liver failure. He is survived by his wife Kathy, his sister Kathy and his brothers Michael and Larry, and will be sorely missed.

Our Brother Jeff Hanneman, May He Rest In Peace (1964 - 2013)

https://www.facebook.com/slayer?ref=ts&fref=ts

Så virkelig ikke den komme. :(

Du gjorde ikke? Han har jo vært ut og inn av sykehus siden 2011 uten å klare og bli kvitt sykdommen (flesh eating disease..)

Men. Ah faen, dette gjør meg trist. :(

Er dette slutten på Slayer? Lombardo ute, Hanneman død. Blir uansett ikke det samme med ny trommis og ny gitarist. Er jo Hanneman som har skrevet de fleste virkelig episke Slayer-låtene.

Utrolig trist å høre.

Selv om Jeff ikke har spilt med Slayer de siste årene, så håper jeg King og Araya legger ned bandet nå som 50% er ute.

Har det siste året fått inntrykket av at King kun tenker penger, så det tviler jeg dessverre på. Han virker veldig usympatisk med hvordan han oppfører seg, f.eks. med å omtrent egenhendig kaste Lombardo ut fra bandet. Kun fordi Lombardo stilte spørsmål med administrasjonen i managmentet rundt bandet. Jaja.

Hele Slayer virker som et veldig merkelig band å være med i. De har jo sagt selv at de sjeldent ser hverandre, med mindre de er på turne eller i studio. De sitter stort sett hjemme og jammer for seg selv og møtes en gang i sjeldenheten for å jamme med hverandre. Men de har kanskje blitt lei av hverandre..?

Du gjorde ikke? Han har jo vært ut og inn av sykehus siden 2011 uten å klare og bli kvitt sykdommen (flesh eating disease..)

Dæven døtte. Jeg har lest meg opp på det nå. Har ikke fulgt noe med på dette bandet på en del år.