Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hakk i gitaren


antos

Anbefalte innlegg

Var litt uheldig i forbindelse med et strengeskift idag, og klarte å lage et bittelite hakk i lokket på min nye Martin. Regner ikke med dette har noe å bety annet enn at det er utrolig irriterende. Er det noe man kan gjøre selv for å fikse dette, eller bør man overlate slikt til en profesjonell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såpass lite at det kommer ikke særlig bra frem på bilde. Hakket ser faktisk mindre ut nå enn hva det gjorde like etter det skjedde, har vel allerede blitt vant til det :) Men hva kan man gjøre i så fall?

Endret av antos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det fortsatt er uklart, så er det slik at hvordan en slik skade skal behandles er avhengig av hvordan det ser ut. Derfor er det liten vits i å spørre om hjelp om hvordan en slik skade skal utbedres hvis man ikke vil/gidder/har lyst eller noe annet til å vise hvordan dette ser ut.

De på forumet som kan slikt, er nok ikke synske, selv om det nok hadde vært en fordel en del ganger.

På ufint norsk- host opp noen bilder, hvis ikke er tråden rett og slett meningsløs, og blir full av unyttig spekulasjon. Det er vel ikke det trådstarter er ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalltips: det kommer flere hakk. Lev med det.

Og DERFOR kjøpte jeg ikke en kliss ny gitar før det hadde gått 16 år fra jeg rørte min første øks.

Jeg veit at noen gærninger fjerner dents med klut og strykejern, men har ikke prøvd det selv.funker kanskje og litt dårlig på akustisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte bare vanlig bil polish for hånd på mine gitarer før i tiden.. stort sett samme type lakk som blir brukt i dag (med unntak de som blir lakkert på gamle måten så klart)

men nå er det bare å aldri rengjøre noe som helst.. "relic" look som gjelder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.