Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pris på gibson sg standard?


khauge

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på litt hjelp her..

For noen dager siden la jeg ut denne annonsen på kjøp/salg sidene: http://forum.gitarnorge.no/topic/50296-selgesbyttes-stroeken-gibson-sg-standard-pris-ca-7000/

Men ser nå at det er null visninger og null henvendelser. Har jeg bommet helt på prisanslag?

Hva er fornuftig prisnivå når jeg skal selge denne gitaren? Ønsker jo ikke å lure noen, men samtidig skal jo pengene gå til kjøp av ny gitar-så da ønsker jeg jo å få en fair pris for den:-)

Hva er realistisk/riktig pris på gitaren?

Mvh knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er rart at det ikke er registrert noen visninger, da jeg har sett på annonsen tidligere. Den kostet vel opprinnelig 10.000,- men mulig de er billigere nå. 7000,- er ingen upris, men fleste gitarer ligger vel rundt 50% av nypris, men siden det er en Gibson skal den holde seg litt bedre i pris. Vil tenke du får ca. 6000,- for den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Disse går som regel for 5-6000 maks selv om de er helt strøkne og med alt av tags etc.

gikk en lik på finn nå for 5 lapper.

Endret av frankajoerg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

takk for raske svar!

Så bra at noen hadde kikket på annonsen, stusset litt på den telleren. Skjønner at jeg må justere prisen litt mer enn først tenkt, men da vet jeg iallefall sånn grovt sett hva som er fornuftig nivå.

Takk for hjelpen.

Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dagens suupertrege marked, er det bare å gå ned i pris med en gang istedenforå sløse vekk sin egen tid! Man tenker kanskje at det er for lite med 5k for en slik gitar, men prisene på gitarer har generelt falt ganske mye i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall visninger bruker ikke å komme før du har fått din første kommentar, sært nok.

Du kan kanskje prøve å bytte til deg noe privat? Istedet for å selge, når markedet i Norge er som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall visninger bruker ikke å komme før du har fått din første kommentar, sært nok.

Du kan kanskje prøve å bytte til deg noe privat? Istedet for å selge, når markedet i Norge er som det er.

Ja, syntes bytte hørtes mer og mer interessant ut. Krysser fingrene for at en us. Fender eier ser annonsen:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.