Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kvinnelig vokalist søker metalband.


marits

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter et metalband som ikke er redde for å ha ei jente i front! Er ei 19 år gammel jente som brøler og skriker (growler altså), i tillegg til å synge klassisk (her inngår "vanlig" synging, opera osv.)

Holder til i Sandnes (Rogaland versjonen), så noe i nærheten hadde vært perfekt!

YouTube kanalen min har litt diverse opptak og et liveklipp: http://www.youtube.com/user/MaritSofieS

Ta kontakt med meg på e-post hvis dette høres interessant ut: maritsofie.strand @gmail.com :-)

Ps. Noe gjesteprosjekt er ikke så veldig aktuelt akkurat nå, da jeg er mest interessert i å ha noe fast.

Mvh.

Marit S.

Endret av marits
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Hei , Mitt nyoppstarta rock/hard rock band (bosatt i stavanger) søker vokalist. Vi har masse erfaringer fra tidligere band og har masse live erfaringer. (Produserer egne sanger)

Vi er ikke akkuratt i den growle rettningen, men liker røff rocka stemme :) Clean er også helt topp! vil du prøve deg? Vi er alle i 18-19 års alderen og tar musikken veldig serriøst! :) Har tilgang til mange øvingslokaler.

Ta gjerne kontakt på fredrik.f.olsen@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.