Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle spørre hær på siden. Jeg er i tvil om hvilken Amp jeg skal kjøpe meg. Har vurdert Engl powerball 2, men flere forslag hadde vært fint. Liker og spille rock og metal , har en cube 80 xl nå for tiden , mn trenger noe med mer trøkk. Spiller for det meste megadeath og metallica , maiden osv

Bare kom med forslag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idiotisk at alle som spør etter amp blir anbefalt samme ampen. Greit at PC30 er en god amp til en billig penge. Men den er jo nærmest like hypa som Durham Sex Drive i sin tid var på "det andre" forumet.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha skikkelig moderne metallamp som likevel klarer det meste, så synes jeg Elmwood låter helt konge. Men dyrt som fy (tenker da på M90).

http://www.elmwood.se/

Endret av sarge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo tilfeldigvis en Engl Screamer 50 kombo til salgs her på forumet da! det er jo knall god rock og metal amp! - Cleanen er også fantastisk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peavey classic er IKKE en rock/metall-amp.

Eh hæ? Nå vet ikke jeg hva du legger i begrepet, men jeg har spilt masse knallhard rock på Classic 30 med knall resultat. Den har jo et lass med gain. Eller la du kanskje ikke merke til kanalswitchen? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.