Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til valg av deler


tallicafan96

Anbefalte innlegg

Syns den ser veldig stilig ut! Minner om en blanding av en Fender Mustang og en Wal-bass.

Intonasjonsproblemer er nesten alltid mulig å fikse. I verste fall må du plugge hullene til stolen og drille nye, men det er egentlig ikke en så stor operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også utseendet ble bra. Håper du får justert den til så den blir spillbar. Hvordan er strengehøyden ? Det spiller jo også inn på intonering, så hvis strengene sitter veeeldig høyt så kan det kanskje medføre at du ikke har nok justeringsmonn på stolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Det eneste jeg lurer på nå, om det er noe rart med ampen min? jeg har line 6 spider 4, (litt lei av den kassa men funker en så lenge).
Jeg jeg skrur volum på null men kommer fortsatt lyd, det var ikke sånn på forsterkeren til han gitarduden jeg var hos. noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg lurer på hva som ble feil, og hvordan det ble fikset.

Fin gitar, gratulerer så mye!

Takker for det. Halsen hadde feil vinkel den sto jo utover, da ble det umulig å intonere. Så der la jeg inn noen finer biter også vips hadde jeg riktig vinkel på halsen.

Så var det den tune o matic, der måtte jeg snu på en del av de du kan flytte på med skruen( altså bytte om så den høyeste kanten kom bak visst du skjønner?), og file nye spor på de. Jeg fiksa også jord til strengene noe jeg hadde glemt under byggingen.n

Fila også noen bånd som var for høye.

Men jeg har lest meg til det med volum potten, at det bare kan være at jeg må prøve å jordet den på nytt, så jeg prøver det litt senere. Eller så ble det helt rå lyd!

GFS picukupsa der var det utrolig fin lyd i.

Endret av tallicafan96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.