Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til bud på gitar


HallvardG

Anbefalte innlegg

"Replica" kan være så mangt, alt fra håndlagde greier som er like bra eller bedre enn originalene til Kina-masseproduserte gitarer. Skal jeg gjette på denne går jeg for sistnevnte, og da ville jeg ikke betalt 4000 for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forsvinnende lite info her, og bildene er alt annet enn gode, så 4 lapper for den der hadde jeg vært meget betenkt på å betale. Er det en håndlaget replika av en proff luthier, er det et kjempekjøp. Det er likevel ingen indisier som sier at dette er en slik en, så da må man kanskje regne med at det er en masseprodusert kinesisk "pirat-kopi" som ikke er verdt mer enn materialet den er laget av. Og det trenger ikke være mye. Det kan være en kurant gitar, og det kan være opptenningsved og el-avfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En håndlaget replica ville ikke kjørt Made In USA og Gibson serienummer på baksiden. De fleste har respekt nok til å spesifisere at det er en luthier made replika på feks baksiden av headstock eller lignende. Dette er en kineser

Jepp, det er det. Overså det der. Ikke at jeg trodde det faktisk var en håndlaget replika, men man kan jo ikke utelukke alle eventualiteter... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.