Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Salg av forsterker


Anbefalte innlegg

Det skal være mulig å få en tusenlapp for den. Det er forøvrig samme amp som en Randall som i en periode gikk for over 4000. Uansett er det vanskelig å selge den i likhet med det meste uten å dumpe prisen. Hva med en effektprosessor istedenfor? Da kan du spare i mellomtiden å kjøpe en "ordentlig" forsterker senere.

Det kunne være veien å gå dersom du føler at forsterkeren ikke kan selges til en pris du aksepterer. Men så leser jeg at du har en Line6 Spider, og da blir det nesten litt meningsløst. Digital modellering og multieffekt blir mye det samme, uansett om den sitter inni ampen eller i egen boks. Og når det gjelder Fender Mustang eller Peavey Vypyr, så er det samme klasse forsterkere som Line6en, om jeg ikke tar helt feil, altså solid state med modellering.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok maks 500,- for Morgan ampen.

Men det er ikke lett det heller, aldri hørt om noen som er på jakt etter en av de.

Å bytte inn amp i en musikkbutikk er det dummeste du kan gjøre. Da får du ikke mye igjen.

Ta det fra meg som har jobbet mange år i gitarbutikk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok maks 500,- for Morgan ampen.

Men det er ikke lett det heller, aldri hørt om noen som er på jakt etter en av de.

Å bytte inn amp i en musikkbutikk er det dummeste du kan gjøre. Da får du ikke mye igjen.

Ta det fra meg som har jobbet mange år i gitarbutikk;)

Er veldig uenig i at du kun kan få 500 for den, men du må være tålmodig, og selge til en begynnerså er jeg sikker på at du kan få det dobbelte. Men det er bare en måte å finne det ut på, og det er å prøve.

Er enig i at å bytte den inn er dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig uenig i at du kun kan få 500 for den, men du må være tålmodig, og selge til en begynnerså er jeg sikker på at du kan få det dobbelte. Men det er bare en måte å finne det ut på, og det er å prøve.

Er enig i at å bytte den inn er dumt.

Klart hvis du er veldig tålmodig kan du få igjen mer, slik er det med det meste.

Problemet er at disse ampene ikke har noe spes bra rykte, eller for den saks skyld et navn som kidsa har hørt om.

Lettere å få solgt en enda mer crappy Marshall starteramp f.eks, bare fordi det er en Marshall!

Kjenner en som ga bort en tilsvarende Morgan forresten, tror han prøvde en stund å selge den først også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere å få solgt en enda mer crappy Marshall starteramp f.eks, bare fordi det er en Marshall!

Det er f... meg sant. Jeg fikk lett solgt den lille 15W Marshall-ampen jeg hadde. Kjøpte den brukt og fikk faktisk like mye igjen da jeg solgte den et år etter. Det er en av fordelene med å kjøpe anerkjente merker. Det er vel en grunn til at jeg brenner inne med Behringer-multieffekten også, mens jeg lett fikk solgt Line6 Pocket Pod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.