Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Salg av forsterker


Anbefalte innlegg

Størst sjans på finn.no når det kommer til cash. Hvis du derimot vil bruke den som mellomlegg mot annen amp så kan ei musikksjappe være greia. Eller legg den ut her, så veit du at den kommer i gode hender ;)

Hva slags amp er det snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størst sjans på finn.no når det kommer til cash. Hvis du derimot vil bruke den som mellomlegg mot annen amp så kan ei musikksjappe være greia. Eller legg den ut her, så veit du at den kommer i gode hender ;)

Hva slags amp er det snakk om?

Jeg vil gjerne selge den for så å kjøpe en ny forsterker.Musikkforretninga jeg kjøpte den i får jeg som regel rabatt på ting så kanskje han er villig til å gi en god pris.

Det er en morgan 75 watts forsterker,hva modellen heter vet jeg ikke helt.

Jeg vil helst ha 2 000 for den.

Den er noe a la den her,ligner i hvertfall

http://shop.michelsenmusikk.no/index.php?route=product/product&product_id=215

Endret av Metalhead92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok du skal ha bra flaks om du får 2 laken for en 75w morgan amp. Har du spurt i butikken om han vil ha den som innbytte og mellomlegg mot annen forsterker? Kan være veien å gå.

Den kostet nærmere 3 000 når jeg kjøpte den,og den er ikke veldig mye brukt som sagt.

Jeg tenkte jeg skulle ta en tur til butikken senere i dag og høre.

Med mellomlegg til en annen forsterker mener du da som en del av betalinga da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mer på hvor stor etterspørsel det er etter morgan-forsterkere.

Stemmer, spør hva slags tilbud han kan gi deg om du leverer inn ampen og en bunt med cash :)

Jeg ville ikke anbefalt den forsterkern.

Jeg ønsker å finne en forsterker som kan gi knusenede metal lyd uten å koble i masse distortion pedaler som helst ikke koster mange mange 1000 lapper og siden jeg snart skal flytte og ikke kommer til å få plass til den må den vekk så fort som mulig .

Men den funker vel for nybegynnere kanskje.

Endret av Metalhead92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke anbefalt den forsterkern.

Jeg ønsker å finne en forsterker som kan gi knusenede metal lyd uten å koble i masse distortion pedaler som helst ikke koster mange mange 1000 lapper og siden jeg snart skal flytte og ikke kommer til å få plass til den må den vekk så fort som mulig .

Men den funker vel for nybegynnere kanskje.

Når det kommer til drøy vreng så er mesa, engl og 5150 klare kandidater, men de koster deretter.

Hvis du skal flytte og plass og cash er av betydning så kan line 6 være noe å sjekke ut. Spider III serien er det ganske mange av på markedet og koster ikke skjorta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kanskje 750 kr for ampen på bruktmarkedet, hva butikken "din" gir vet jeg ikke. Sikkert ikke så mye mer.

Den selges for 1600ny.

Man skal alltid ta utg.pk. i 50% av (dagens) nypris. Så kan man justere etter etterspørsel.

Jeg vil tro etterspørselen på din amp er ca null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til drøy vreng så er mesa, engl og 5150 klare kandidater, men de koster deretter.

Hvis du skal flytte og plass og cash er av betydning så kan line 6 være noe å sjekke ut. Spider III serien er det ganske mange av på markedet og koster ikke skjorta.

Jeg har en Line 6 IV 30 watt fra før som jeg bruker,men jeg vil ha en en forsterker til.Prøvde forsterkern til en kamerat i går som var Peavy 30 watt og hadde masse effekter og rå vreng uten pedaler som han visstnok betalte 1700 for.

Jeg har ikke råd til sånne 10 000+ forsterkere og det må være en som ikke veier et tonn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kanskje 750 kr for ampen på bruktmarkedet, hva butikken "din" gir vet jeg ikke. Sikkert ikke så mye mer.

Den selges for 1600ny.

Man skal alltid ta utg.pk. i 50% av (dagens) nypris. Så kan man justere etter etterspørsel.

Jeg vil tro etterspørselen på din amp er ca null.

Kostet mye mer enn 1600 for 2 år siden når den var ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostet mye mer enn 1600 for 2 år siden når den var ny.

Mulig, men dette er helt irrelevant for en eventuell kjøper av en brukt morgan-amp.

Trur kanskje du må stikke fingeren i jorda her både mtp hva du kan få for ampen din og hvor billig du kan få den beste vrengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig, men dette er helt irrelevant for en eventuell kjøper av en brukt morgan-amp.

Trur kanskje du må stikke fingeren i jorda her både mtp hva du kan få for ampen din og hvor billig du kan få den beste vrengen.

http://www.gitarhuset.no/product/gitar-bassforsterkere/peavey/til-el-gitar/3002316/-peavey-vypyr-30-gitarforsterker

Tror dette er sånn som han kompisen min har.

Hva kan jeg forvente av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv pris av DAGENS nypris ca er et bra utgangspunkt. Hvem bryr seg om du ga 3-4-5k for den, når den koser 1600kr nå. Du kan jo tenke deg om du selv hadde orket å betale MER (2k) for en brukt forsterker enn å kjøpe en ny til 1600k. Logic makes no sense..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.