Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

et spørsmål til dere dilldall-geeks...


Sandman

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som sagt, folk er forskjellige. Min personlige meninger om de Marshall ampene som har blitt nevnt suger skikkelig hardt, og kunne like godt vært en hi-fi amp som du fant i en kontainer på en skole som holder på å bli opppusset (tro meg, jeg har prøvd)

hehehehe..... Gnome, mulig du har prøvd en Hifi amp funnet i en kontainer ja.....tviler ikke, men er jaggu usikker på om du har prøvd Marshall hehehehe....... kredit skal du ha...... du ga meg en god latter med den kommentaren !! :lol::lol:

Men det er overhode ikke noe galt med en Marshall !

Fender '59 Bassman Reissued !! Ernie - den er jo helt rååå..... selvfølgelig må man skru opp lyden på den ampen ! hehehe......

ellers så får det bli en Vox AC30 !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting lurer jeg på:når [sensurert] har transeampene til Marshall vært gode?

Og folk som sier at JCM2000-serien låter dritt mistenker jeg for å like kristne nu-metal band som spiller på PRS og Mesa.

Min mosfet låter utrolig mye bedre enn en TSL100 i hvert fall.. (Har prøvd dem ved siden av hverandre) Ikke det at den heller er så mye å skryte av.. Sier egentlig endel om TSL100..

Både nu-metal, kristendom og PRS ser jeg på som blasfemi. De tre tilsammen er uutholdelig!! MESA-forsterkere har jeg prøvd for lite til å kunne uttale meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.