Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Verdi på pedaller og kasse


Gneiss

Anbefalte innlegg

Hola!
Jeg vurderer å selge vekk alt av effektene mine og kaste meg på axefx-bølga, men før slenger ut stasjet på finn.no etc tenkte jeg skulle rådføre meg med det respektable folk på gitarnorge.no. Jeg har følgende pedaller og tenker de er verdt ca. (Bruktpris)

- Line6 DL4 Delay: Standard grønne, god pedal; ca. 1500,-
- OCD Overdrive: ca. 1000,-
- T-rex Mudhoney overdrive: ca. 1000,-
- Xotix EP booster: ca. 1000,-
- Blackcat wah: 500,-

Så har jeg i tillegg kasse som jeg har bygget selv, og som jeg mest sannsynlig ikke får bruk for, derfor har jeg lyst å selge den også. Kassen er tung (av tre), men solid og har mye plass - kvalitet! Kjøpte materialene fra clas-ohlson, og det ble oppimot tusenlappen, så tenker at jeg kan ta 500,- for kassa.

Ellers er pedallene pent brukt. Har festa borrelåsteip på pedallene og i kassen, så de sitter godt, selv under frakt etc.

Så det blir 5500,- totalt. Er det en grei pris eller?

post-11470-0-69241100-1366317594_thumb.j

post-11470-0-01139600-1366317786_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å selge pedaler "gratis" heller.

Jeg har kjøpt og solgt en del pedaler, og synes at du liger ca 100 kr over på hver av pedalene, og det er akkurat nok at pedalene ikke blir solgt hvis du ikke bor i en stor by,...hvor folk kan hente pedlene selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ofte blir spørsmål hva man ønsker? Ønsker man å selge utstyr eller tjenne penger?

Jeg ha en "regel", og den er at å ha mulighet til å prøve en pedal koster meg ca.100 kr, plus kanskje frakt ca 50-60 kr.

Så hvis jeg kjøper en pedal for 1000 kr og prøver den hjemme noen dager, selger jeg pedalen videre for 900 kr, eller noe sånn.

Det fungerer bra for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.