Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Et av prosjektene jeg er med i; TUESDAY FORGETS


kalli

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Er det høyere volum på introsporet enn på resten av plata? Kan være at jeg bare inbiller meg det, men det føltes som det ble mye lavere lyd når track 2 begynte.

Ellers vil jeg si at jeg faktisk synes det var jævlig kult. Jeg har et litt varierende forhold til vokalen, som jeg synes sitter knallbra noen steder, mens den ikke fungerer like bra andre steder, men generelt fet musikk. God miks og kult sound. Havnet rett i en playlist som spilles ganske ofte :)

Jeg må nevne at plata bare har surret i bakgrunnen mens jeg har gjort andre ting, så jeg har ikke lagt merke til detaljer eller bitt meg merke i hvilke låter som vokalen funker/ikke funker på, men jeg kan si at vokalen er fet oftere enn den er kjip!

edit: Bet meg merke i nå at Cardboard Caskets er en låt der jeg synes vokalen stort sett funker veldig bra (noen steder han drar på som den kanskje ikke sitter helt 100, men generelt bra), mens på Lesson #1 ble jeg ikke helt komfortabel med den.

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Låter jo generelt ganske bra! Liker den metalliske/twang-aktige lyden i gitarsounden. Men det høres ut som miksen mangler vesentlig mye trøkk. Gitarene kommer liksom ikke frem noe særlig da det låter litt flatt, gjelder egentlig hele miksen.. Som om gitarene er stilt inn til å være veldig scooped, dvs lite mids. Kan være det er jeg som ikke er helt våken enda..

Men selve musikken var no ganske kul!

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.