Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Favorittbassist


Bugbass

Anbefalte innlegg

For min del liker jeg Jonny Sjo og D'Sound, og innimellom alt fra utlandet, så har vi en utrolig flink kar her i Norge :) Så han får en stemme fra meg :)

http://youtu.be/eTTf9Cjwzgg?t=29m33s D'Sound med Good Man, Good Girl. Se hele :)

Det Jonny gjør uti videoen her (å synger det han spiller) er unikt med denne mannen. Utrolig fett!! (Ca. ved 32:43). Og alt etter det av soloen hans i denne videoen er i verdensklasse.

Endret av lammis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Jonny gjør uti videoen her (å synger det han spiller) er unikt med denne mannen. Utrolig fett!! (Ca. ved 32:43). Og alt etter det av soloen hans i denne videoen er i verdensklasse.

Tja, fett nok, men har du hørt om Richard Bona? :P

Personlig synes jeg det er det ultimate innen cheese å synge soloene sine, og jeg digger Power Metal liksom.

Jeg er og litt fasinert over anslagene til noen av disse "store" bassistene, Det høres ikke alltid ut som de har kontroll på anslaget sitt.. Jeg vet at mange av de sikkert er purister og ikke vil ha noe med kompressor å gjøre, men faen da..

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, fett nok, men har du hørt om Richard Bona? :P

Personlig synes jeg det er det ultimate innen cheese å synge soloene sine, og jeg digger Power Metal liksom.

Jeg er og litt fasinert over anslagene til noen av disse "store" bassistene, Det høres ikke alltid ut som de har kontroll på anslaget sitt.. Jeg vet at mange av de sikkert er purister og ikke vil ha noe med kompressor å gjøre, men faen da..

Synes det høres ut som om Bona har grei kontroll på anslaget...:) Har du noen eksempler på hva du mener her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, fett nok, men har du hørt om Richard Bona? :P

Nei, men det han gjør her blir "for mye" for meg.

Personlig synes jeg det er det ultimate innen cheese å synge soloene sine, og jeg digger Power Metal liksom.

Det kan være. Smak å behag. Men på en hel konsert med D'Sound, så er dette det eneste Jonny gjør av dette. Det er i dette tilfellet levlig, og bare fett (i mine øyne) :)

Endret av lammis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.