Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker bassist til øving og konsert 22. juni


stilifyr

Anbefalte innlegg

I forbindelse med min 40 års dag i sommer, har jeg planer om å få oppfylle en drøm jeg har hatt i veldig mange år - nemlig å stå på en scene og fremføre egne låter. Lokalet er booket, gitarist, trommis og pianomann er på plass, men vi mangler en bassist som kan hjelpe oss til å få den "trøkken" vi ønsker. Sjanger for musikken er poppa rockelåter/rocka poplåter.

Planen er å øve i forkant på øvingshotellet ved Schaus plass i Oslo. Selve konserten skal holdes på en bar i Hakadal, ca 30 minutter nord for Oslo den 22. juni.

Vi har beklageligvis ikke noe budsjett for dette, så vi håper å kunne finne en bassist som ønsker å bli med av personlig interesse for musikk og det å ha det gøy.

Per i dag eksisterer låtene kun som skisselåter i midi-format, men det er ønskelig å fremføre låtene i nogenlunde samme stil og form. Noe tilrettelegging og korrigering blir likevel nødvendig, ettersom jeg som har spilt låtene inn ikke har inngående kunnskap innenfor noe instrument, annet enn "hva jeg synes høres ålreit/tøft/fint ut".

Dette er altså snakk om et relativt kortvarig prosjekt, så jeg håper at det finnes en bassist der ute som synes dette virker morsomt, og har tid til å bli med på moroa. Vi ser vel ikke for oss at vi rekker å øve sammen noe særlig mer enn én gang i uka, men det er naturligvis bare fint om man har tid til å øve litt alene også.

Håper å høre fra noen som kan være interesserte. Skisselåtene ligger tilgjengelig i en dropbox, så det vil være mulig å ta en lytt på stilarten før man eventuelt binder seg til noe som helst.

mvh

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.