Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Martin DRS2


antos

Anbefalte innlegg

Har skaffet meg en Martin DRS-2. Men det er noe inne i gitaren som henger løst fra ledningene, muligens batteripakken? Regner ikke med denne skal henge løst? Er det noen spesiell plass denne skal festes, eller kan jeg bare lime den fast der jeg finner det naturlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger batteripakken løst inne i gitaren??? du har vel tilgang utenfra håper jeg? ellers blir det tungvint å skifte batteri. kjøp deg et tannlegespeil e.l på clas ohlson og sjekk hva det er som henger løst, så kan vi snakke om plassering :)

Endret av gage1103
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer lett å fiske ut batteripakken, men den har løsnet fra ett sted inne i gitaren. Skal prøve meg litt frem med speil og lykt for å se om jeg kan se hvor den skal sitte. Har Martin noen veldig lange justeringsnøkler for truss rod? Klarer ikke å verken se eller kjenne skruen. Fulgte ikke med noe verktøy, og da gitaren er kjøpt i USA er det ikke så lett å gå tilbake til butikken :) Regner med jeg kan få tak i noe slikt lokalt, evt på nett.

Endret av antos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det hylse eller sekskant bolt på truss roden? hvis det er sekskant er det jo en smal sak å få tak i en lang nok nøkkel i rett størrelse, hvis det er hylse kan det hende du må lete litt mer for å finne rett verktøy, men skal være mulig det og, snakk med nærmeste gitar sjappe, de vet hva du trenger. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er sekskant, får nok tak i en slik ja. Det kan se ut som halsen ikke er helt. Jeg har lagt en linjal over hele halsen, og da ser jeg at halsen buler noe ned fra 17 til 20 bånd. Har halsen slått seg?

Endret av antos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.