Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Planet Waves Humidipak, erfaringer?


siimen

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Vi har et veddemål med en ikke navngitt butikk i bergen. Den butikken som selger flest Planet Waves humidipak (fukter for akustisk gitar) i år vinner en kasse vin. Vil du hjelpe oss med å banke bergenserne ? Som takk for hjelpen får du halv pris på humidipaks i nettbutikken vår (kun 225kr).

Vi tjener ikke noen penger på det, men det blir sabla gøy å vise dem hvor skapet skal stå. Alle som kjøper får også med en gratis takke-tegning laget av Morten på Backstage..

Spre ordet, og hjelp oss i kampen mot vestlandets vrede...

(gitarene dine kommer til å takke deg, og det gjør vi også)

http://backstagemusikk.no/butikk/rekvisita/diverse/planet-waves-humidipak-details

Løp og kjøp folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

225kr for hele systemet og 147kr for refilll er vel på USA-nivå når man tar med frakt og alle utgifter, er det ikke det?

Hadde jeg ikke vært student hadde vel prisforskjellen ikke betydd så mye :D

Edit: egentlig så har jeg ikke peiling på hva jeg snakker om :)

Endret av matt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel ikke normalprisen som var poenget her?

Dessuten, jeg ser for meg en vanvittig upraktisk verden hvis alt vi skal kjøpe, få service på og ha tilgang til må bestilles og sendes fra USA eller Kina.

Hvordan forklarer man en kineser ha som er feil med forsterkeren sin? (Eller detaljer til en amerikaner som er vant med tre måndeders "garanti".. :)

Ja til norske musikkforretninger! Det betaler jeg gjerne noen kroner for å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stått på handleblokka ei stund, men jeg er sjelden i nærheten av Backstage. Så nå benyttet jeg anledningen til å mosjonere nettbutikken til nevnte foretak. Kr. 225,- gjør det jo enda hyggeligere å støtte en Norsk aktør, selv om det neppe gir positivt utslag på resultatregnskapet der i gården ... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel ikke normalprisen som var poenget her?

Dessuten, jeg ser for meg en vanvittig upraktisk verden hvis alt vi skal kjøpe, få service på og ha tilgang til må bestilles og sendes fra USA eller Kina.

Hvordan forklarer man en kineser ha som er feil med forsterkeren sin? (Eller detaljer til en amerikaner som er vant med tre måndeders "garanti".. :)

Ja til norske musikkforretninger! Det betaler jeg gjerne noen kroner for å ha.

Har ingenting i mot å støtte norske forretninger, og det var ikke det jeg mente. Prøver å si at "student + stipend = dårlig råd", da sparer man de kronene man kan :) Endret av matt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg. Som arbeidsledig gjør jeg det samme. Det er ikke så mye fetere.

Det var ikke meningen å kritisere deg personlig, men det er lett å handle billig på Ebay og så være sur når nærbutikken pakker sammen. Det er det en del som er her på Hamar for tiden, en det kan jo ikke du vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg. Som arbeidsledig gjør jeg det samme. Det er ikke så mye fetere.

Det var ikke meningen å kritisere deg personlig, men det er lett å handle billig på Ebay og så være sur når nærbutikken pakker sammen. Det er det en del som er her på Hamar for tiden, en det kan jo ikke du vite :)

Hehe, forstår det :) kjøpte faktisk en del T-Rex stomp boxes derfra for noen måneder siden. Fantastisk service for å ha det sagt. Noe helt annet enn å komme inn på 4Sound i Trondheim, der det er 19 stk på jobb men ingen som har tid å snakke med deg.

For å gjøre det klart er mai/juni de absolutt verste månedene å være student på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.