Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Planet Waves Humidipak, erfaringer?


siimen

Anbefalte innlegg

Fikk ett nyhetsbrev fra Sound1 for litt siden angående Planet Waves Humidipak. Er det noen som har erfaringer eller kommentarer rundt denne? Hvor bra er det i forhold til den vanlige svampefukteren?

Litt mer info:

Jeg tror dette kan være bra for gitaren og vurderer å bestille ett sett til min akustiske. Hva tror dere om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp å kjøp. Jeg bruker kun disse. De er helt geniale.

Godt å høre! Da blir det nok kjøp her også..

Jeg oppbevarer alltid gitarene i kasse eller etui. Kan man bruke luftfukter da eller vil dette bli for "tett og klamt"?

Disse er jo laget for kasse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun positive erfaringer rundt disse så langt. Eneste minuset er at de blir tørre relativt fort... Men det har selvfølgelig en sammenheng med at jeg bor i Nord-Norge og har hatt ekstremt tørre perioder i vinter. Har vart ca 2 mnd i kassa til min relativt nyinnkjøpte Martin...Sjekker med ujevne mellomrom relativ luftfuktighet i kassa med hygrometer, og systemet holder det det lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg bestilte på ebay i går da det ble ca 180kr derfra med frakt. Skal vel byttes etter 2-3 måneder synes jeg de sier i ene videoen, eventuelt når pakkene blir harde. Gleder meg til å prøve disse fremfor svampeutgaven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har bestilt slike jeg også!

Fikk gitaren i går. Er det noe fare for at den skal

Sprekke med innetemperatur på ca 22 grader og den utetempen som er i Trondheim for tiden?

Vil gjerne berge den til jeg får humidipak'en! Stresser sikkert bare, men gitaren er jo ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt slike jeg også!

Fikk gitaren i går. Er det noe fare for at den skal

Sprekke med innetemperatur på ca 22 grader og den utetempen som er i Trondheim for tiden?

Vil gjerne berge den til jeg får humidipak'en! Stresser sikkert bare, men gitaren er jo ny!

Ingen fare. Tar gitaren skade på de dagene det tar før du får Humidipaken så er det noe alvorlig galt (med mindre du bor i Antarktis, men du har jo alt sagt Trondheim). Hva slags gitar forøvrig?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare. Tar gitaren skade på de dagene det tar før du får Humidipaken så er det noe alvorlig galt (med mindre du bor i Antarktis, men du har jo alt sagt Trondheim). Hva slags gitar forøvrig?

Den er grei! Takk.

En Furch OM34-SR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.