Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Titt tei :)


Affen

Anbefalte innlegg

Halloen :)


Har vært medlem her en stund, men jeg får vel skrive litt om meg selv, som den narsisisten jeg er :P
Er gitarist, men for tiden midlertidig bassist i bandet Mols ( www.molsband.com) fra Kristiansand.
Vi ser etter en permanent bassist altså! Hint hint....

Jau, min store helt er The Edge i U2 og onkel Neil (Young). Synger litt og, på vår første (og for tiden eneste) single
"Sweet Stranger" som for øvrig kan kjøpes på itunes og ymse andre steder.
Dagens reklame.

Jeg spiller på en modda Fender Mex. Telecaster, Epiphone Dot, Danelectro `63 og en Epiphone Hummingbird.
Bassen jeg bruker i bandet for tiden er en Epiphone EB0.
Jeg er meget glad i Epiphone gitarer da jeg er blakk som fy og synes de er gode for pengene.

Ellers spilles gitarene gjennom en Vox AC15C1 og en Orange Micro Terror / Jet City JCA12S

..og en drøss med pedaler.

Og ja, ellers jobber jeg litt på Agder Lyd. Kjekt å kunne omgi seg med masse godsaker på jobb :)

Si hei da :)

Endret av Affen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Gøy å vite om folk fra forumet. Vi er en hel gjeng med sære og rare folk med helt sykt mye kunnskap om alt mulig rart. Men det har du vel fått med deg allerede. Nå har det seg at hver gang jeg leser nicket ditt vil jeg tenke Epiphone, av en eller annen grunn.


Affen - Epiphone, Epiphone - Affen.. tja.. et eller annet klinger for meg ihvertfall=)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.