Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken rør forsterker?


Anbefalte innlegg

For noen få år siden, så kostet Classic 30 "villedende" mellom 7-8 k. Men så byttet Peavey importør, og i den forbindelse kjørte de en ganske langvarig kampanje hvor Classic 30 var priset til kr. 4500,-.

Og selv om "kampanjen" nå er over for lengst, og veiledende pris er typisk kr. 5299,-, så "vet" jo alle forhandlere at man får den for rundt 4500,- "rundt omkring", så da selger man for kr. 4500,- til bevisste kunder ..

Knallamp for lite penger. Løp og kjøp... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40387181&searchQuery=peavey%20classic

http://evenstadmusikk.no/index.php?main_page=product_info&products_id=23932

Er det noen forskjell på disse to forsterkerne?? ser at de ser litt forskjellige ut men er det noen ting som er forskjellig som har noe å si mellom disse to?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet så er de i prinsipp teknisk helt like. Og den gamle har et kulere design syntes jeg. Men det er jo en smaksak.

Det som er feil med den som ligger på Finn, er prisen. Hvis røra ikke er veldig gamle, og du får den for 3k, så er det en grei deal.

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4k er helt feil pris. Du får en nye for 4,5. Hvis du betaler 4, og må ta en tur til ampdoktoren for å bytte rør, så har den kosta deg fort vekk mer enn du må betale for en flett ny.

Hvis jeg var deg ville jeg gitt ham et bud på 2,5. Når han får roa seg ned så får du den kanskje for 3. Mer er den ikke verdt i markedet.

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.