Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD - 18W - må bare sette'n sammen først


Anbefalte innlegg

Tja, skulle tro du var hedmarking, slik som du har problemer med å hoste opp en omtrentlig sum.. :P

Jeg skal jo innrømme at jeg kan gå inn på nettsiden og sjekke selv, så hvis du ikke vet, eller har selektivt glemt, en prosess jeg kjenner godt igjen, så er det greit nok. :)

Jeg må innrømme at jeg hadde tenkt å hekte inn et par "hemmelige" enheter med litt skjulte kontroller, som for eksempel en aktiv EQ og ev. en DSP, men det å redesigne kretser er langt over min kompetanse, Jeg er mer sånn "klipp over de to ledningene, og sett inn to jackplugger der"- type.

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som kit'et fra ampmaker kom på ca 2000 inkl frakt og så 600 i /tull/toll, dvs 2600 ferdig landed og tollet.

I tillegg kommer:

1-200 for Hobbyplate

200 for to bokser kontaktlim (det gikk akkurat ørlite mer enn en boks...)

250 for hjørner, føtter og piping inkl shipping (solsound)

?? Håndtak

?? Tolex og grillklut kjøpte jeg her på forumet.

(sikkert andre ting jeg har glemt/utelatt)

Så jeg er nok oppe i en 3500 (+).

Mht FX loop vil jeg anta at det kruttet allerede er oppfunnet og beskrevet på et og annet 18w-forum slik at du slipper å designe så mye på egenhånd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvordan går det med prosjektet? Begynt på høyttalerkabinett?

;-) Nei. Har allerede to stk 1x12 Mesa Boogie kabinetter, og det får holde foreløpig.

Har børstet støv av Cabronita-prosjektet i helgen, og prøvemontert litt. Har alle delene utenom bridge-pickup. Vurderer å ta noen bilder og kanskje starte en egen tråd på den. Sitter nå og måler hvor mye jeg må flytte broen for at dette skal bli riktig. Kaffe, skyvelær og kalkulator ;-) Gladsaken er at jeg trodde jeg måtte frese for å flytte pickup-hullene. Det ser det ut som jeg slipper, puh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.