Gå til innhold
rocketrolle

vokalist søker band stavangerområdet

Anbefalte innlegg

vokalist på 25 søker ett hard rock/Heavy/grunge band.

holder til på bryne men har ikke noe problem med å reise til stavanger eller dypere inn mot Jæren for øving ;P

Endret av rocketrolle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Thomasamb98
      Hei!
      Skal kjøpe meg ny forsterker, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe... Spiller for det meste punk, rock og noen ganger metall, men er likevel viktig at forsterkeren også har en bra "clean"  Har sett for det meste på Marshall, men også hughes and kettner. Synes H&K ser bra ut, men har ikke noe erfaring med merket. Har sett litt på denne: https://www.finn.no/117191156 . Vil gjerne ha rørforsterker. Tror ikke jeg trenger noe annet enn kombiforsterker, da det er til hjemmebruk. Ser for meg å bruke 6-7k. Noen tips?  

• Av hannepanne
      Hei dere, jeg er en 27 år gammel kvinne fra Stavanger som spiller ukulele og piano, og noe (begrenset) gitar, samt er vokalist. Jeg søker andre å synge og spille sammen med! Jeg har spilt piano hele livet, men lærte meg å spille ukulele for noen år siden. Gjør det greit på ukulelen, og koser meg veldig med det. Jeg covrer alt mulig fra Coldplay og Adele, til andre artister som the Animals, the Eagles, og ellers veldig mye egenkomponerte sanger. Jeg spiller mye av egen interesse, men jeg søker etter noen som kan inspirere og være med å lage spennende og ny musikk, ikke bare coverlåter. 
      Er det noen der ute som er interessert? Alle slags instrumenter er velkommen, jeg og min lille ukulele spiller daglig. Har ikke bil, så dersom du er rundt Stavanger er det helt supert. 
    • Av Millen
      Hei, jeg er en ganske ung gitarspiller på 15 år i utkanten av stavanger by, jeg leter etter en realativt ung og uærfaren gruppe å spille med. 
      Jeg har spillet gitar i bare 2 år nå, men jeg føler at jeg kan spille ganske greit nå. Jeg kan spille lead eller rythm, hva nå enn som måtte ønskes. Jeg kan spille alle sjangre men jeg foretrekker om det er noe Heavy-Metal.
      Ta kontakt da ^^ Det kan bli gøy ! 
    • Av PurplStrat
      Medlemmer søkes til band/songwriter-prosjekt.
      Jeg søker i hovedsak etter fundamentet, trommer og bass, men alle instrumenter er ønskelige.
      Prosjektet har ikke kommet lengre enn hva som sees her, men det alt må starte et sted?
      Søker ikke de som forventer å komme til dekket bord, men de som kan bidra med sin stil og synspunkter i et mylder av ideer og sjangre.
      Jeg er selv en gitarist på 25, spilt i 14, betegner meg som ok+ innenfor sjangerne rock/blues/contry. Inspirert av Mark Knopfler, David Gilmour, John Mayer, Eric Clapton, U2, Eagles, Springsteen, Genesis, Oasis, Coldplay, og da skjønner dere tegninga.
      Krav: Oppmøte og innsats, 3-4 års erfaring minimum, og du må aller helst være trivelig!
      kontakt: jsrestad@gmail.com
    • Av sagi
      Jeg trenger en clean boost eller kanskje EQ for litt ekstra futt under soloer.
      Spiller på en Peavey Classic 30 og bruker forsterkervreng så den må være i effektsløyfen.
      Tenker på f.eks. CAE Boost/Line Driver, Boss GE-7, MXR EQ o.l.
      Hva anbefaler folket? Kanskje noen har en til salgs (Send PM)?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.