Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Custom Shop-utstilling, 4sound


Gjest

Anbefalte innlegg

Ræva bookmatching som vanlig.

Du har et poeng der, på en så dyr gitar burde det være bedre. Denne lå og på ca 40 000 kr. Lyden og spillbarheten var imidlertid i toppklasse etter mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Gibson custom shop er litt overvurdert. Når det står dét på gitaren, forventer jeg plettfrie gitarer, men det er ofte merker etter filene ved båndene. Ellers fine gitarer, da. Men overpriset de fleste modellene når de ikke er plettfrie. En skikkelig 'aget' er jo for kunst å regne, så de kan være verdt prisen.

Når det gjelder vekt og Les Paul, kan jeg virkelig ikke skjønne at noen kjøper en gitar som kun egnes til å spilles på sittende.

Sett en ny Gibson Les Paul på nett som kun veier 3.1 kilo til salgs. Det er den letteste Les Paul jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er en liten spinkel 12-åring kan jeg forstå at vekta er et poeng, men ikke ellers. Se på lille puslete Jimmy Page da!

Har forresten 2 LP'er selv, men den tyngste gitaren min er en Fender MIM Tele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.