Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Gibson LP Goldtop


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Plutselig kom dagen jeg aldri skulle tro kom..
Jeg er plutselig Gibson-mann. Idet jeg skulle til å fjerne annonsene mine på finn, facebook og forumet, så var det en kar som beskjedent spurte meg om jeg ikke ville bytte gitar med ham..

Viste seg til att det var en finfin goldtop han hadde, som han skulle kvitte seg med og som han ville bytte i min Caparison Horus.
Vell, det endte i att jeg fikk meg en Gibson LP Standard :D

Etter hva jeg kjenner av vekt, så tror jeg denne er chambered, men låter bra til tross!

Veldig fornøyd hittil, og håper karen som ville ha caparisonen blir like fornøyd :)

post-3977-0-13932000-1363206262_thumb.jppost-3977-0-87022400-1363206288_thumb.jppost-3977-0-32994400-1363206296_thumb.jppost-3977-0-47512300-1363206302_thumb.jp

post-3977-0-91631200-1363206251_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig kom dagen jeg aldri skulle tro kom..

Jeg er plutselig Gibson-mann. Idet jeg skulle til å fjerne annonsene mine på finn, facebook og forumet, så var det en kar som beskjedent spurte meg om jeg ikke ville bytte gitar med ham..

Viste seg til att det var en finfin goldtop han hadde, som han skulle kvitte seg med og som han ville bytte i min Caparison Horus.

Vell, det endte i att jeg fikk meg en Gibson LP Standard :D

Etter hva jeg kjenner av vekt, så tror jeg denne er chambered, men låter bra til tross!

Veldig fornøyd hittil, og håper karen som ville ha caparisonen blir like fornøyd :)

attachicon.gifIMAG0317.jpgattachicon.gifIMAG0318.jpgattachicon.gifIMAG0319.jpgattachicon.gifIMAG0320.jpg

Ja det var en fin gitar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen! Er veldig glad i min goldtop selv=)

Hehe ser den.

Merker jeg har undervurdert LP'er tidligere. 60's style necken passer meg ypperlig, "mangel" på tremolo er også veldig deilig av flere grunner.

I tillegg låter det varmere og fetere til den type musikk som opptar meg nå. Er ikke lenger så glad i shredde-metall og slikt..

Skambankt og kvelertak type rock derimot.. !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg betrygge deg med at det ihvertfall er en Chambered Les Paul i omløp som blir brukt i nevnte band. Trenger ikke å få det til å høres negativt ut (selv om det virker som de fleste på dette forumet tydeligvis mener det er noe herk :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg kjøpte en ny LP Standard for ikke lenge siden. (Han fikk den for 7 lapper pga. en bitteliten lakkskade ved overgangen mellom hals og headstock... :o ) Det er en helt nydelig gitar, og låter som ei kule selv om den er både chambered og har de originale BBPro pickupene. Den ga meg litt troen tilbake på Gibson USA. Det lages virkelig noen perler der også. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.