Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

60´s Strat-bygg MJTele/Musikraft


Anbefalte innlegg

Da er gitaren skrudd sammen igjen etter at plastikkdelene har ligget et par dager i sterk Friele. Kaffen har hatt en mild effekt og har i hvertfall fjernet den verste mega-kritthvite looken. Får se om delene får seg en ny runde igjen etterhvert, men nå ble utålmodigheten etter å spille for stor. Metalldelene gidder jeg ikke gjøre noe med foreløpig. Synes i grunnen shiny er kult.

Etter en kjapp testrunde er førsteinntrykket veldig godt. Tonen er skikkelig klassisk Strat, klukkete, klar og åpen. Høydepunkter så langt er at neck pickup er veldig klar og lite grøtete, i motsetning til mye annet jeg har prøvd. Liker også bridge pickupen veldig godt. Veldig rund og varm og heldigvis uten for mye isøks i høyden.

Halsen ligger fint i hånda. Jeg gikk for en litt tjukkere profil enn typisk moderne Fender ettersom jeg har ganske store hender. Betalte også ekstra for "heavily rounded edges" på gripebrettet. Det kjennes mykt og komfy i hånda, spesielt siden jeg er en slengetommelenovermann.

Skal se om jeg tør å legge ut noen lydklipp etterhvert. Også mulig jeg bestiller en custom-logo en vakker dag.

8561638205_4f6afd4992_b.jpg

8561638065_50d1fa1718_b.jpg

8561637901_6fe2ccdb49_b.jpg

8561637593_b92415b5b2_b.jpg

8562743466_f0d3e6379e_b.jpg

8562743368_b84e4cd1a8_b.jpg

Endret av 747
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.