Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Designer" til facebook-page etc


Toven

Anbefalte innlegg

Fremfor å styre med å lage en nettside, så opprettet vi en blogg. Veldig enkelt og greit, men den friheten man har når man lager en nettside fra scratch mangler jo. Bakgrunn, header og fargeskjema kan man bestemme selv, men man er låst til noen få forskjellige layouts. Likevel synes jeg dette funker veldig greit, og den er superenkel å oppdatere! Man kan også poste enkelt fra mobil når man er på farten (gigs osv.), veldig kjekt :)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nørd og har laget egne og venners hjemmesider og grafisk materiale i mange år, og må si at dersom bandet skal ha hjemmeside så MÅ siden oppdateres ofte for at det skal ha noen hensikt. Det krever at dere gjør dette selv, og da må siden ha en enkel og bra publiseringsløsning. Selv har jeg nå gått over til Wix, og her finnes et stooort utvalg maler som selv muttern kunne klart å redigere. Men det sagt, så ville jeg holdt meg til Facebook her. Herlig enkelt, veldig effektivt og - ikke minst - mye raskere å bruke. Det er ikke vits i å gjøre ting mer komplisert enn nødvendig:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så kan man vel kjøpe seg et domene og knytte dette opp mot den i utgangspunktet litt kronglete Wix/blogg-adressen, uten å kjøpe seg webhotell i tillegg. Da slipper man unna med en hundrings i året for .com- eller .net-domene, og får en hjemmeside som er enkel å oppdatere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kul side. Jeg ville nok dog laget headeren noe smalere, og hatt den fast sammen med bakgrunnen, sånn at den ikke forsvinner når man blar nedover. Synes det er litt forvirrende når headeren forsvinner.

Misunner også folk som spiller i band og har Heineken og Tuborg som favorittøl :D (ja, jeg har lest biografier).

Til slutt; får jeg ei gratis plate om jeg leser korrektur for dere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.