Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kompressorkjøp!


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en kompressor, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken. Har satt budsjettet på rundt 2200 kr. Valget står nå egentlig mellom Keeley 4-knob compressor, Diamond compressor, og JHS Pulp n' Peel. Vet at de er rimelig forskjellige, og har hørt mye bra og dårlig om alle tre. Noen som har erfaring som kan hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger en Keeley 4-knob compressor som jeg synes er helt konge! Min er under et halvt år gammel og selges av økonomiske grunner.

Koster ny 2 295 (godlyd), jeg selger den for 1 600.

Den er i helt fin stand. (som ny!)

Gi meg beskjed på innboksen om dette er interessant for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både Keeley og Diamond. Foretrekker selv Diamond. Keeley gjør det den skal, nemelig å komprimere, men har en oppfatning at Diamond har et mer åpent lydbilde (litt vanskelig å forklare, men pedalen virker å farge lyden mindre). Skal lyden komprimeres mye, er det forøvrig Keeley som gjelder. Begger er egentlig veldig gode pedaler, men forskjellige. Har du mulighet til å prøve først er jo dette å anbefale selfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Analogman Mini Bi-comp og mener at det er noe av det beste som finnes på marked. Det er en dobbel comp som gir deg noe flere muligheter.

Venstre siden er veldig bra og saftig med SC og høyre siden kan brukes med humbuckers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.