Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bonamassa... igjen.


Tommern

Anbefalte innlegg

Lazy groover godt i denne versjonen. Steike! Men det er jo ikke Bonamassas fortjeneste.

Det ultimate spm ifht denne karen er jo hvorfor han ikne utelukkende spiller strat.

Det er ikke bare Bonamassas fortjeneste! Det var sikkert det du egentlig mente ;)

Digger både Strats og Lesters jeg, og skjønner godt at han bruker begge. Alt til sin tid og sine ting tenker jeg... :) Går det bra på skolen i Barteby, Kossoff? Funnet deg band?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare Bonamassas fortjeneste! Det var sikkert det du egentlig mente ;)

Digger både Strats og Lesters jeg, og skjønner godt at han bruker begge. Alt til sin tid og sine ting tenker jeg... :) Går det bra på skolen i Barteby, Kossoff? Funnet deg band?

Ikke bare, ja!

Joda, alt til sin tid. Men det er noe med hvordan han, og mange andre forøvrig, legger om spillingen sin når de spiller enkelte gitarer. Jeg synes rett og slett Bonamassa spiller fetere når han hiver på seg straten.

Tr.H er ganske greit. Har funnet meg fint til rette og møtt mange kjekke mennesker. Så var det fint å ta opp kontakten med noen av dem jeg har savnet fra Bergen. Band går det dårligere med. Vi spiller jo gitar, det finnes (dessverre) alt for mange av oss. Får satse på at jeg finner noen countryfiserte bluesfolk med hang til bluegrass og PF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Alle musikeres evige dilemma ... kansellere betalt gig med eget band eller dra på "må-se" gig ... siden jeg har sett ham 4 ganger så måtte jeg dessverre stå over denne gangen.

En ting er sikkert .. Bonamassa på konsert ER faktisk mye bedre enn på DVD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Som ny eier av forsterker av samme merke som en av Bonamassas yndlinger, fatta jeg interesse for denne tråden. Jeg skal innrømme at mange tidligere klipp med fyren har fått meg til å tenke at han heller burde hett Joe Ronkamassa, men jeg synes alle klippene med ham, her, er bra. Fyren er en veldig dyktig gitarist, ingen tvil om det. Selv om han kler seg og accessorizer litt på kanten. Men på den kanten er det vel ingenting som slår bukseselene til Tom Morello da han spilte med Springsteen i Madison Square Garden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.