Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bonamassa... igjen.


Tommern

Anbefalte innlegg

Deep Purple MKIIc, Oslo Spektrum 15.11.1993?

Sjelden at jeg synes covere er spesielt bra, men den versjonen jeg posta av Lazy mener jeg er dritbra! Synes Bonamassa gjør seg som Blackmore jeg :)

Valle Hovin 1987 for min del.. :)

Likte JB-versjonen jeg, synes han fikset Blackmore-feelen veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er akkurat et eksempel på sånn jeg ikke skjønner med folk som digger JB. Han spiller en Purple cover. Helt greit, liksom. Jeg har sett Purple live med Blackmore og Jon Lord. Det var mye fetere ass. I'm not gettin it.................

Når det er sagt så sier alle jeg kjenner som har møtt ham at han er en kul kar ass. Og ikke en douchebag at all.

Jeg har møtt mannen selv og snakket med han,og han er en ganske så trivelig kar og er på ingen måte høy på seg selv eller lignende som enkelte her sier prøver å antyde. Så det har du helt rett i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deep Purple MKIIc, Oslo Spektrum 15.11.1993?

Sjelden at jeg synes covere er spesielt bra, men den versjonen jeg posta av Lazy mener jeg er dritbra! Synes Bonamassa gjør seg som Blackmore jeg :)

Oh yes. Og jeg burde jo seff holde kjeft som selv spiller i coverband, ha ha ha ha............... Spørs om jeg hadde giddi å gå på konsert med meg sjæl ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes. Og jeg burde jo seff holde kjeft som selv spiller i coverband, ha ha ha ha............... Spørs om jeg hadde giddi å gå på konsert med meg sjæl ass.

Jeg har både 1987 konserten og 1993 konserten på bootleg DVD, og '93 blåser Vallekonserten mer eller mindre i grøfta ;) Bodde selv på Oslo Plaza fra 14.-16.11.1993, og det gjorde Deep Purple og creewet også. Fikk da snakket med noen av gubbene også, bl.a. Gud :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.