Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsterker til Fender USA stand. strat?


TenaciousG

Anbefalte innlegg

Tja, vet ikke helt. Har ikke så mye peil. Har egentlig litt lyst til å kunne spille litt forskjellig. Metallica, rock, punk. mulighet til å kunne spille en brukbar floyd-solo f.eks.

Ikke sikker på pris, har lyst på en rimelig (5-6000?) og brukbar forsterker. Hvor mye tror dere jeg trenger å legge i effekter, og har jeg bruk for mixer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville absolutt gått for en mexico Stratocaster (med Floyd Rose?) og heller lagt mer penger i en rørforsterker. Effekter er bare noe du kan bygge på med etterhvert, etter behov.

sjekk: www.marios.no Billigst i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIP!

Innlegg!! *strekker først 2 fingre i været, så en arm , så begge armer , så vifter med begge armene*

EN STRAT SKAL IKKE HA HUMBUCKER FOR DJEVELENSGUDS SKYLD!!

DET Å PUTTE HUMBUCKER I EN USA STRAT ER SOM Å PISSE I SNØ OG SERVERE DET SOM ISKREM TIL SMÅ MONGLOIDE BARN PÅ GATA!! FY!!!

hehe ... (litt ironi , men innholdet er alvorlig)

jeg mener seriøst og av hele mitt hjerte at en strat har 3 single coiler...

Deilig å få ting ut :P hehe

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Menne har bare lyst å få bestilt den gitarn. har ikke mulighet til å få testet no særlig forsterkere for tiden. er ute etter en forsterker som er god å spille på (med, la oss si den stratocasteren). Ikke nødvendigvis metallica. vil bare ha noe å starte med, men noe brukbart som varer også. ikke noe nybegynner-greie. noen som kan anbefale en god fender-amp da? spiller ikke i band. for meg selv for d meste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIP!  

Innlegg!! *strekker først 2 fingre i været, så en arm , så begge armer , så vifter med begge armene*

EN STRAT SKAL IKKE HA HUMBUCKER FOR DJEVELENSGUDS SKYLD!!  

DET Å PUTTE HUMBUCKER I EN USA STRAT ER SOM Å PISSE I SNØ OG SERVERE DET SOM ISKREM TIL SMÅ MONGLOIDE BARN PÅ GATA!! FY!!!  

hehe ...  (litt ironi , men innholdet er alvorlig)

jeg mener seriøst og av hele mitt hjerte at en strat har 3 single coiler...

Deilig å få ting ut :P hehe

Nilsefix

Synes Amerikanske Fatstrats er helt greit, jeg... har det forresten sjæl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, for min del kommer det frem et lite savn når bridge-pickuppen er skjev. Det blir lissom helt feil. Jeg har nå en Fat-Strat, og den jeg får neste uke er også en fat-strat. Nei, stratten er genial, og en genial gitar er allsindig, og en allsindig gitar han som oftest en humbucker i bridge. Jeg vil sannsynlig spille på stratter i lang tid fremover, og da kan jeg ikke unnvære å ha en Humbucker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.