Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Har skaffet meg et par nye gitarer i det siste. Den ene kom riktignok for et par måneder siden, men her kommer bilder uansett.

Denne saken kom med posten i dag:

IMG_5576_zpsc9bd1eb5.jpg

Fantastisk instrument. Låter krutt og er lettspilt som fy :)

Denne fikk jeg for litt siden:

IMG_5538_zpsef8ec65d.jpg

Morro med en ekstra streng :)

Sammen med resten av el-familien:

IMG_5600_zps94da5553.jpg

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tænk ju Shortey :) Er fornøyd med valgene så langt jeg også :)

Det er en DC700. Review`e.. Vet ikke helt om jeg duger til slikt, hehe.

Kan i hvertfall si at det er en jævlig god gitar :P Så snart Carvin kommer med en 27" 7-strenger (CT7), slenger jeg inn bestilling :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...

Nydelig, gratulerer!

Fikk akurat en splitter ny Classic selv, Suhr skuffer ikke :)

Takker så mye :) Gratulerer til deg også! Sleng ut bilder, om du ikke har gjort det allerede :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av space
      Nydelig Suhr selges!
      15.000,-
      Kan møtes i Oslo/Akershus, eller sende i posten.
      Helst ingen bytter, men kunne kanskje tatt en forsterkertopp med effektsløyfe som delbetaling.

• Av CaptainSexy
      Det trengtes en liten oppdatering her ser jeg  
      Gitarer: 
      1. Suhr Classic S med floyd.
      2. MJT partso med roasted Boatneck fra Warmoth.
      3. Suhr Classic S.
      4. GuitarMill partso med roasted Boatneck fra Warmoth.
      5. Luxxtone El Machete. 
      Amper:
      1. 1987/88 Marshall Silver Jubilee 2550 50w.
      2. Suhr Bella 
      Pedalbrett: 
      Foran amp: TC Polytune, Chase Tone '68 Red Velvet Fuzz, Origin Cali 76 Compressor, Suhr Eclipse, Nobels ODR-mini.
      I Loop: Boss Dimension-C Waza, Strymon DIG, Source Audio Ventris.

• Av CaptainSexy
      Jauda ! Det hele startet med en Esquire jeg kjøpte av @Fano-man, men halsen var dessverre litt for gammeldags for min smak. Da klikket jeg meg inn hos Warmoth og bestilte en roasted maple hals med boatneck-profil, 16'' radius, 1 5/8 bredde og 6100 SS bånd. Kroppen er da en one piece paulownia fra GuitarMill. 
      Jeg var litt usikker på hvilke mikrofoner jeg skulle velge, men landet da tilslutt på Suhr Andy Wood Woodshed. Disse har et output på rundt 7k som er akkurat passe punch og twang.
      Handlet også inn en ny stol fra han godeste Rutters med kompenserte sadler !
      Vekten tikker inn på rundt 2.5kg, så ikke akkurat en tungvekter.
      Alt i alt er jeg meget fornøyd  
      Middelmådige bilder: 

• Av Kramer
      NGD Suhr Standard Custom 

• Av Heilage
      Da var den innomhus, etter å vente lenge og vel spør du meg. Takk til Gkid som var tålmodig med salget sitt, får'n vel si. 

Nydelig sak! Halsen er no fancy schmancy jeg ikke har vært borti før, føles som om det er varierende radius både på hals og gripebrett. Smooth action all the way. 
      Også er'n pen. 
      (Slang med et familebilde også, siden jeg sjeldent poster sånt)

• Siste aktive tråder

• det hadde vært nyttig om du hadde tatt et skikkelig bilde ned i kassen, med hjelp av et godt lys. baksiden av gitaren kan også ha betydning, da det finnes typer av treverk som er mer verdifullt enn andre. det ser umiddelbart ut som om toppen er av gran, og broen ser ut som en slik "tysk bro" (burde vel egentlig hete "trønderbro", med henvisning til barten) som noen snakker om på gamle parlor-gitarer. tipper den er gammel, men uten en nærmere titt på mekanikken er det ikke enkelt å si. rosetten er veldig enkel, og med mindre den er laget av elfenben fra elefant, vil det nok tilsi at det var en økonomimodell da den ble laget. du burde ta av strengene og rengjøre (ikke med zalo) halsen, så man kan se den bedre også.
    • HEIC er et tullete fotoformat som enkelte telefoner tilbyr. Anbefales ikke å bruke det. Her er bildene; jeg konverterte dem for deg. Når det gjelder verdi så har jeg ikke den fjerneste anelse. Gitaren ser ganske herpet ut, så med mindre det er en eller annen form for samlerobjekt eller sjelden vintage-gitar så tviler jeg på den er verdt stort.
    • Ingen info samt bilder med et filformat som ikke lar seg åpne uten videre for de fleste, er faktorer som gjør det vanskelig å få gode og fornuftige svar på det du spør om.
    • Fant tilsvarende markering her: https://forum.pedalpcb.com/threads/led-polarity.5/  Ble da positiv lang pol til firkantet hull.  Dreit meg litt ut ift. doiden. Hullet i boksen til dioden var drillet opp akkurat over plasseringen på PCB'en, så hadde ikke behøvd å lodde på ledninger fra PCB'en. Jaja.  Ble lyd! Trodde riktig nok at pedalen døde etter ca. 30 sek med test, men tror det bare var ledningen til strømmen jeg klarte å dra ut av strømforsyningen. 
    • Tror bare du må prøve og fortelle hva som fungerte da.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.