Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Problemer med støttemedlemsskap?


Kian

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Har i løpet av siste uka blitt kontaktet av to medlemmer som har prøvd å registrere seg som støttemedlem - uten hell.

Det vil si: Alt ser ut til å gå gjennom knirkefritt og de har fått kvittering fra PayPal på gjennomført transaksjon, men ser ikke ut som det har oppdatert vårt system her korrekt.

Er det noen andre der ute som har opplevd samme problem? Vennligst ta kontakt med meg slik at vi kan få ordnet opp i dette :)

Mvh

Kristian

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forløpet mitt var slik:

Den automatiske fornyelsen feilet 31.01.2013, jeg fikk da en e-post fra Paypal om at det var problemer med mitt kredittkort og at Paypal skulle forsøke å gjøre transaksjonen på nytt 03.02.2013. (denne meldingen fikk jeg ikke med meg ettersom den lå i spam-boksen min)

Jeg fikk en lik melding 3.02.2013 om at de skulle prøve igjen 8.02.2013

Jeg logget på Paypal og byttet "founding source" til mitt nye kredittkort. (det som lå inne på paypal var mitt gamle kredittkort, selv om jeg har byttet hovedkort for lengesiden, lå det gamle inne som "founding source" på paypal/gitarnorge abonnementet)

08.02.2013 ble transaksjonen utført av Paypal, men statusen min endret seg ikke på Gitarnorge.

Jeg tok kontakt med Kian i går, og han fikset dette manuelt.

Det er mulig at abonnementet mitt ble stoppet ettersom den første transaksjonen ikke ble gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.