Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Born of osiris, after the burial, monuments & the haarp machine gig!


Straymond

Anbefalte innlegg

Jeg kommer nesten kun for Haarp Machine.. Er jo fett å se Born og Osiris og Monuments også, men hadde ikke dratt helt til Oslo for de.

Vil gjerne se ordentlige kilder på truslene Al skal ha gitt. Alt jeg har sett er rykter, og ingen kan backe det opp.

Er kanskje lurt å høre begge sider av saken før man dømmer, og slenger dritt om han?

Misha har også vært en drittsekk til tider, men ser ingen som går i mot han!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

"Irreconcilable personal differences" betyr ikke at han truet dem? Det betyr at de hadde ulike meninger som hindret dem i å funksjonere som et band. Det er også mange som poster kommentarer i hans navn. De fleste er ganske åpenbare, egentlig.. Interview med Al hvor han sa at denne er den eneste posten han har lagt ut.

Hvordan kan noen si at Al ikke kan spille sangene sine etter i går? Det finnes vell ikke bedre eksempel, med tanke på at alt av backing track og metronom streika. Det låt ikke optimalt, men absolutt bra.

Jeg snakket med Al, og han var jo hyggelig. Litt sær, men hyggelig. Det samme gjelder resten av bandet, skjønner ikke hvordan de ble tolket som drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Irreconcilable personal differences" betyr ikke at han truet dem? Det betyr at de hadde ulike meninger som hindret dem i å funksjonere som et band. Det er også mange som poster kommentarer i hans navn. De fleste er ganske åpenbare, egentlig.. Interview med Al hvor han sa at denne er den eneste posten han har lagt ut.

Hvordan kan noen si at Al ikke kan spille sangene sine etter i går? Det finnes vell ikke bedre eksempel, med tanke på at alt av backing track og metronom streika. Det låt ikke optimalt, men absolutt bra.

Jeg snakket med Al, og han var jo hyggelig. Litt sær, men hyggelig. Det samme gjelder resten av bandet, skjønner ikke hvordan de ble tolket som drittsekker.

Hvis du ikke skjønner hvorfor, så foreslår jeg at du leter frem innleggene hans på ss.org. Når det er sagt, virker det som om han har skjerpet seg veldig nå, og det hjelper nok på at han har en andregitarist som spiller sammen med ham. Det har vært flere livevideoer fra den forrige turnéen som viste at han ikke, overhodet, klarte å spille riffene og soloene overbevisende. Nå har han åpenbart øvd mye mer. I fjor syntes han det var greit å spille sånn her for et betalende publikum:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.