Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GN-fyllekule, den mest episke hittil?


Aphelion

Anbefalte innlegg

Jeg har nå ved en rekke anledninger fått gleden av å innta store mengder alkohol med folk fra dette forumet. Hva sier folket til å ta en skikkelig rotbløyte hos meg på Gjøvik etterhvert? Vi kan finne en dato som passer for flest mulig :) Kan by på en intim stue med retro møbler, feit musikk og et stort kjøleskap! Litt utpå kvelden kan vi ta turen til det feteste utestedet i byem, som blant annet tilbyr jukebox, biljard, arcade og 50+ ølsorter :D

Who's in? Foreslå gjerne datoer også :D

185880_10150439310655026_5784701_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå i tidenes trangeste kebab-kø for å prøve å redde Kalle ut av en slosskamp og samtidig bli forulempet for å være nordmann? Jass, det må vel til... Eirik: Du kan jo ikke tilby bort de sengeplassene før du har hørt med meg og Morten!

Forøvrig: Laber by du har om det er det feteste utestedet :P Men bare du ikke drar oss med på det forferdelige tørre andre stedet fordi du skal ha en Martini igjen så går det vel greit :P

"Gjøvik ass.."

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

you had me at 50+ øl, selv om jeg antar at vår spisskompetanse innenfor det uskikkelige brygg strekker seg til følgende etter vors:

"170 spenn og bryhgga a en munk i kuala lumpuhr, schier'u bartender-mann?? HAH! den er BRUHN og smaker baksmell og yoga-matte, schier jeg!"

såsant det passer med turnus, kjerring, unge og bil som har sett bedre dager.

skal ikke se bort i fra at jeg og skoggy kommer hånd i hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

you had me at 50+ øl, selv om jeg antar at vår spisskompetanse innenfor det uskikkelige brygg strekker seg til følgende etter vors:

"170 spenn og bryhgga a en munk i kuala lumpuhr, schier'u bartender-mann?? HAH! den er BRUHN og smaker baksmell og yoga-matte, schier jeg!"

Det her har jeg vært med på at Aph har gjort en gang allerede, en gang nummer to hadde vært ønskereprise etter at han kasta opp uttafor Lloyds. :D

Men ja, hadde vært mektig fett å ta turen! Satser på at show-klovnen Pedo kommer fram når straymond får noen pinner innabords!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.