Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som kan forklare meg hvordan dette blir coilsplit?


Anbefalte innlegg

Har sett meg blind på denne saken. Jeg skjønner jo skjemaet, men kan ikke fatte at dette fører til en coilsplit. Er det noen som tar på seg jobben med å forklare meg hvorfor det blir det?

Har koblet coilsplit mange ganger, jeg, og er kjent med at man bryter "link" og sender den ene til jord i stedet for. Dette har jeg bestandig gjort med en egen bryter, enten frittstående eller med et push-pullpot.

Kan legge til at her er det et vanlig femveis "fenderswitch" som er i bruk. Kjenner jo den, vet at det egentlig er to brytere osv..

Får ikke inn i hodet hvordan dette fungerer. Sitter her med en Tyler jeg skulle ha fikset.

http://www.tylerguitars.com/images/pickguard-diagrams/SE-HD-P-BW-TYLERPUP---AUTO-SPLIT.jpg

Endret av CastorFiber
La til link, som jeg nesten bestandig glemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipset. når det gjelder meg, er det der ingen bombe, akkurat.

Jeg har fått koblet det opp, og etter det jeg kan skjønne funker det slik som det skal. Problemet er at jeg ikke klarer å skjønne hvorfor det blir coilsplit, og det liker jeg ikke. Har sittet og fulgt kretsen med penn for å se hva som skjer, men nei. Det må være noe jeg har gått i vranglås på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir split i en posisjon der sort/grnn mtes p堢ryteren. Det er der spolene mtes. Der ser du ogs堡t rd (hot) mter grnn/sort og kortslutter den spolen. Sort g岠til slutten av den aktive spolen som er jordet i andre enden

Tusen 堢堡岠岠! Dette tror jeg jeg f岠r lese litt sakte etter en liten hvil.. :)

Står det ellers bra til der borte i Østen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.