Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarsamling på veggen


stensen

Anbefalte innlegg

Kjøpte svingbare Hercules stativer og fikk godsakene opp på veggen. De er festet på en furuplanke som sitter dønn. Så hvis de går i gulvet så er det fordi statviet har en produksjonsfeil/svakhet. Alle er vel enige om at gitarene har det best i kassen.

Er det noen som har formeninger om gitarene ikke har godt av å henge slik på sikt. Veggen de henger på er mur yttervegg. Men

den er etter-isolert og gitarene henger ikke helt inntil veggen. De jeg er redd for og kommer til å beholde lenge er.

74 stratten helt til venstre, 2006 JEM BRMR, 91 JEM FP, 91 JEM BFP og 2007 LP Standard på gulvet

post-7278-0-53055600-1360425459_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å la gitarer henge i halsen har jeg diskutert med folkene på Fender, Gibson, Taylor, Martin, Godin og ESP-fabrikkene. Alle har sagt at det er helt uproblematisk på deres gitarer. Med de gitarene du har kan jeg ikke uttale meg bastant, men jeg kan ikke se hvorfor det skal være noe problem. Etter 10 år vil du få noen fargeforskjeller i lakken der veggfestet sitter, rett og slett fordi fargen bevares best når gitaren ikke utsettes for sollys. Det har ingenting med stativet å gjøre, men det at du har dem ute i lyset.

Blir ytterveggen din kald, fuktig eller skaper trekk noe sted? Hvis den holder samme temperatur som innerveggene dine og er tett er det ikke noe problem, men med temperaturforskjeller er det vanskelig å spå noe.

Hadde det vært mine gitarer hadde jeg hatt dem hengende med god samvittighet. Det er bare gitarer... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.