Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

De beste nettstedene å bestille hardware fra?


bennybone

Anbefalte innlegg

Jeg er i gang med å oppgradere min Epiphone Les Paul, ved å bytte ut humbuckerne, volumknapper, stemmeskruer osv.

Og da lurer jeg på om noen her inne har et eller flere nettsteder å anbefale? Helst med et stort, og billig utvalg. Samme om det er norske eller utenlandske sider.

Jeg har handlet litt fra Axesrus, men de har ikke alt jeg trenger.

Så, ja, yell it out!

På forhånd, takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guitarfetish er jo som skapt for oppgradering av 'budsjett-gitarer'. :)

Har liten erfaring med annet et pickuper og stemmeskruer derfra, men vil nok tro at en god del av hardwaren de tilbyr, så fremt man ikke kjøper det billigste de har, er en oppgradering i forhold til hva som originalt står på en Epiphone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Takk! Knallside.

Jeg kikket gjennom tråden din, og jeg må si at den kommer til å hjelpe meg stort!

Jeg har forøvrig bestilt disse fra axesrus:

http://www.axesrus.co.uk/Rear-Disc-Locking-Single-Hole-Machine-Heads-p/jn-01-3x3.htm har disse stemmeskruene på strat'en min, og er stoorfornøyd!

http://www.axesrus.co.uk/Axesrus-Knee-Jerk-Deluxe-Humbuckers-p/kjpdeluxe.htm vet ikke om disse egentlig er noe særlig, siden de er så billige. vi får se, folker tydeligvis fornøyd med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye pickups i en Epi er gull verdt. Absolutt et must imo :)

Selv bestiller jeg deler i hytt og pine fra forskjellige selgere på Ebay. Kommer an på hva jeg trenger. Men så lenge du sjekker at de har godt rykte og mange transaksjoner, så er du ganske så trygg. Har aldri hatt problemer med det før. Usaklig mye billigere enn det enkelte norske selgere skal ha for hardware.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.