Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

innspill på band-logo og "maskot"


Straymond

Anbefalte innlegg

etter mye, MYE kaffe så sitter jeg og tegneren igjen med et par utkast.

nå skal det sies at farger skal tweakes, skygges og detaljeres. samt at noen av tingene som er tegnet har sterk referanse til noen av tekstene.

hva tycks om første utkast...?

post-1317-0-33977000-1359579858_thumb.jp

post-1317-0-17938400-1359579935_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg likte skrifta, men det er jo bare personlig preferanse; jeg liker at teksten er plain og lett og lese(man begynner jo å bli en gammel, grinete gubbe).

Gimpen: Fuck yeah! Kjøper t-skjorte hvis det blir trykket. To! Lett.

Edit: F*** skrives tydligvis ikke med i-ending.

Endret av Skoggy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker og bukker!

merka det sjøl med skrifta når det ble såpass stort. får håpe det blir litt bedre når den blir mindre som f.eks på et cover :)

må si meg fornøyd med gimpen! takker for at du satt meg på ide med T-skjorte, skoggy. det trur jeg kan gjøre seg!

sitter nå på en versjon med litt mer farger. kommer mer skyggelegging så er den done :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er greit å ha i tankene når man lager en logo, er at om man ønsker at den skal være lett å tyde, så bør man se hvordan den er i veldig liten størrelse. Typ 4-5cm bredde. Nå er det jo ikke akkurat lesbarhet som er førstepri når det gjelder akkurat denne typen logoer, men likevel... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg hadde det faktisk klart for meg at det ikke skulle være typisk daumetall (les: en haug bjørkekjepper kasta inn i et hjørne), men fortsatt beholde litt av den karakteren. Boblene har litt med at en del av tekstene handler om vann. Hakke snøring på hvorfor det ble sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreativt nok. Men personlig ville jeg valgt et mye, mye enklere design på teksten. For en som har drevet en del med design tidligere, så ser det litt ut som man nettopp har lært seg å bruke effekter innen bilderedigering. Litt for "mye" for min smak ihvertfall.

Ikke ment som negativ kritikk, bare mitt synspunkt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.