Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Billig Delaypedal


Sweepie

Anbefalte innlegg

Har variert erfaring med Joyo. Ultimate driven er fantastisk, mens compressoren synes jeg suger.

Jeg er ganske fornøyd med EHX Memory Boy, denne finnes også i en Nano-utgave som heter Memory Toy såvidt jeg husker som jeg vil tro er forholdsvis rimelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har anaecho som låte veldig fint. Koster 599,-

Har også hatt behringer boss klonen, men den støyet noe veldig når man koblet den opp med PSU sammen med de andre pedalene. Lyden var helt ok!

(<-----Oi, se, en som faktisk har prøvd begge deler og anbefaler noe, og ikke en som bare leser hva andre har skrevet og henger seg på den meninga!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har variert erfaring med Joyo. Ultimate driven er fantastisk, mens compressoren synes jeg suger.

Jeg er ganske fornøyd med EHX Memory Boy, denne finnes også i en Nano-utgave som heter Memory Toy såvidt jeg husker som jeg vil tro er forholdsvis rimelig.

Til rimelig kompressor å være, så er jeg ikke enig i at Joyos Dyna Compressor suger. Men må understreke at jeg bruker den på bass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="sarge" data-cid="617194" data-time="1359669920" data-date="I går, 23:05"><p>

Til rimelig kompressor å være, så er jeg ikke enig i at Joyos Dyna Compressor suger. Men må understreke at jeg bruker den på bass.</p></blockquote>

Virker som om det bare er jeg som er fornøyd med compressoren fra Joyo. Jeg syns den gjør jobben jeg trenger den til. Komprimere og jevne ut volum i forhold til attack når jeg spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.